1
Enquiry period
with 18.03.2019 11:35
to 28.03.2019 15:23
2
Bidding period
with 28.03.2019 15:23
to 16.04.2019 15:23
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT 2 516 820 MDL
Period of clarifications: 18 Mar 2019, 11:35 - 28 Mar 2019, 15:23
Submission of proposals: 28 Mar 2019, 15:23 - 16 Apr 2019, 15:23

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de izolare

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4827, MOLDOVA, Criuleni, s.Izbişte, satul Izbiște, raionul Criuleni
Web site
---
The contact person
Full name
Mindru Gabriela
Contact phone
069899579
Purchase data
Date created
18 Mar 2019, 11:35
Date modified
10 May 2019, 9:57
Achizitii.md ID
21006299
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
billOfQuantity
Caiet de sarcini
18.03.19 11:35
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
26.03.19 15:23
Lucrări de izolare termică
Date:
21 Mar 2019, 11:15
Question's name:
documentele
Question:
Buna ziua , nu este incarcate fisa FDA si documentatia standard
Answer (22 Mar 2019, 14:42):
Am încărcat Fișa de date a Achiziției-FDA
Date:
22 Mar 2019, 14:48
Question's name:
FDA
Question:
Buna ziua, in FDA incarcat pe 22-03-19 nu este informatia privind Garantia Bancara
Answer (25 Mar 2019, 10:11):
În FDA încărcat pe 22-03-2019 este informația privind % pentru buna execuție a contractului, în Cap.II, punctul 7.2 șii egal cu 5%
Date:
25 Mar 2019, 17:10
Question's name:
Documentele procedurii de achizitie
Question:
Buna ziua, La partea Documentele Procedurii de Achizitie, este incarcat de catre autoritatea contractanta doar 2 documente - caientul de sarcini (5 foi) si Anunt de participre. In documentul Anunt de participare au fost operate modificari pe 22-03-2019, si pe 25-03-2019 in urma acestor schimbari, Anuntul de participare contine 4 foi si 35 de puncte. Nici in Caiet de sarcini, nici in Anunt de participare(25-03-2019) nu se gaseste Cap.II, punctul 7,2 care sa contina informatie privind marimea (%) garantie pentru oferta. Faptul ca operaturul economic trebuie sa prezinte Garantia pentru oferta este indicat in punctul 15, subpunctul 3 al Anuntului de participare (25-03-2019) In Anuntul de participare publicat pe 18-03-2019, la punctul 26 aceasta informatie este prezenta si Garantia banacara prezinta 2% din valoarea ofertei. Va rugam sa clarificati necesitatea executarii Garantiei pentru oferta (nu a Garantiei de buna executie a contractului). Multumim
Answer (26 Mar 2019, 10:47):
Cuantumul Garanției pentru ofertă din DPA se arată în punctul 27.1 și este echivalentă cu 2%.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.