1
Enquiry period
with 12.03.2019 16:06
to 21.03.2019 17:00
2
Bidding period
with 21.03.2019 17:00
to 26.03.2019 14:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT 892 648 MDL
Period of clarifications: 12 Mar 2019, 16:06 - 21 Mar 2019, 17:00
Submission of proposals: 21 Mar 2019, 17:00 - 26 Mar 2019, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Echipament şi accesorii pentru computer

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3121, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str. Puşkin 38
Web site
---
The contact person
Full name
Țibuleac Angela
Contact phone
+37323152473
Purchase data
Date created
12 Mar 2019, 15:23
Date modified
17 Apr 2019, 12:19
Achizitii.md ID
21006131
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lot 4
Budget: 820293.0 MDL
Complete
Lot nr. 2 - Lot 1
Budget: 10355.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 3 - Lot 3
Budget: 7000.0 MDL
Complete
Lot nr. 4 - Lot 2
Budget: 55000.0 MDL
Complete
Documents of the procurement procedure
Documentatia_standard_echipament informatic_repetat 12.03
Bidding Documents
Document standart
12.03.19 16:06
Anunt_Tehnica repetat 12.03
tenderNotice
Invitatia
12.03.19 16:06
duae
Eligibility Criteria
DUAE
12.03.19 16:06
Date:
13 Mar 2019, 08:57
Question's name:
Va rugam sa detasati in loturi aparte
Question:
Va rugam sa detasati in loturi aparte, deoarece sunt pozitii care le putem propune, dar din cauza ca sunt comansate cu alte pozitii cu care nu lucram, este imposibil de propus, din acest motiv se favorizeaza o companie care a facut oferta pentru acest tender. In caz contrar vom transmite la ANSC contestatie. Multumesc.
Answer (13 Mar 2019, 10:14):
Vă mulțumim pentru interesul manifestat pentru achiziționarea Echipamentului informatic în USARB, dar probabil ați atras atenția că echipamentul dat se procură în cadrul proiectelor europene (Erasmus+). Una din condițiile finanțatorului pentru achiziționarea Echipamentului informatic pentru proiectul SMART a fost de a efectua Licitația publică pentru întreg lot și nu pe poziții, din această cauză nu putem detașa în loturi aparte echipamentul din lotul 4. Am ținut cont de condițiile impuse de către finanțatorul proiectului și nu am favorizat nici o companie care eventual poate face ofertă pentru tenderul dat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.