Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 8 248 881,40 MDL
Period of clarifications: 11 Mar 2019, 16:55 - 10 Apr 2019, 8:37
Submission of proposals: 10 Apr 2019, 8:37 - 18 Apr 2019, 18:37

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Reconstrucţia parţială a apeductului Micăuţi-Străşeni, r-nul Străşeni

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Mihai Eminescu 28
Web site
---
The contact person
Full name
Irina Calmîş
Contact phone
069345103
Purchase data
Date created
11 Mar 2019, 16:55
Date modified
13 May 2019, 16:43
Achizitii.md ID
21006097
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
21 Mar 2019, 10:34
Question's name:
Cu referire la Asigurarea standardelor de protecție a mediului
Question:
Informație referitor mijloacele de transport care urmează să fie utilizate pentru transportul materialelor de construcție, care îndeplinesc cerințele privind emisiile de eșapament EURO și fișele tehnice în care se specifică nivelurile de emisie: rugam sa specificati normele si limitele minim admisibile, certificatele de revizie tehnica pot fi considerate ca eligibile, luînd în consideratie ca la eliberarea acestora are loc vefificarea emisiilor in corespundere cu standartele nationale.
Answer (21 Mar 2019, 16:38):
De prezentat lista mecanismelor și utilajelor care vor fi utilizate la executarea lucrărilor, care din punct de vedere tehnic nu poluiază mediul înconjurător conform standartelor în vigoare
Date:
26 Mar 2019, 12:44
Question's name:
Cu referire la Asigurarea standardelor de protecție a mediului (punctul 9)
Question:
Rugăm să ne informați în baza cărei act normativ, lege sau hotărire de guvern din Reublica Moldova, s-a introdus în caietul de sarcini criteriile din punctul 9 privind asigurarea standardelor de protecție a mediului pentru emisiile de eșapament ale mijloacelor de transport, pentru că, atît la etapa de licitație, cît și in procesul de construcție a multor apeducte cu mult mai voluminoase și mai complexe aceste criterii nu au fost introduse.
Answer (26 Mar 2019, 14:57):
În baza art. 22 alin. (3) al Legii 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și Hotărîrea Guvernului Nr. 301 din 24.04.2014 cu privire la aprobarea Strategiei de mediu pentru anii 2014-2023 şi a Planului de acţiuni pentru implementarea acesteia
Date:
27 Mar 2019, 09:21
Question's name:
Referitor la cantitea de teava montata
Question:
1.Buna ziua, concretizati va rog la pozitia nr.22 din caietul de sarcini SDR-ul tevii si daca este corect indicat presiunea tevii? 2. De ce nu coincide cantitatea tevii, cu cantitatea bandei de avertizare si spalarea tevilor?
Answer (27 Mar 2019, 11:22):
Poziția nr. 22 din lista cu cantitățile de lucrări este descrisă de către proiectant, în baza desenelor de execuție, caracteristicile tehnice pentru țiavă se regăsesc în caietul de sarcini, la compartimentul 4. Oferta tehnică și financiară, trebuie de prezentat conform caietului de sarcini
Reconstrucţia parţială a apeductului Micăuţi-Străşeni, r-nul Străşeni
Date:
1 Apr 2019, 14:20
Question's name:
Cu referire la demonstrarea capacitatii tehnice si profesionale (puncul 7)
Question:
Ce este si cum arata schema de incadrare si slarizare a personalului angajat? Care este atributia Consiliului Raional la salarizarea angajatilor din cadrul companiilor ofertante? Fiind un document obligatoriu, rugam sa prezentati modelul acestui document, pentru a putea fi indeplinit conform cerintelor d-stra
Answer (2 Apr 2019, 15:54):
1. Schema de încadrare a personalului ingineresc și administrativ, care se propune pentru executarea contractului, se regasește în Documentația standart, Formularul 3.12 2.Conform Legii 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, aurtoritatea contractantă este obligată să asigure eficiența achizițiilor publice, respectiv este în drept să verifice de ce personal calificat dispune ofertantul, angajarea legală, calificația și atestările în domeniul de activitate, precum și salarizarea acesteia conform legislației Republicii Moldova, cît și achitările contribuțiilor și impozitelor la Bugetul Public Național. 3.Documentul se prezintă în forma de tabelă, care va conține următoarea informație: 3.1. Numele, prenumele angajatului. 3.2.Funcția deținută. 3.3. Studii de specialitate/gradul de calificare. 3.4.Vechumea în muncă. 3.5.Numărul certificatului de atestare. 3.6.Salariul lunar, conform ordinului de întreprindere.
Reconstrucţia parţială a apeductului Micăuţi-Străşeni, r-nul Străşeni
Date:
2 Apr 2019, 11:20
Question's name:
prezentarea documentelor
Question:
D-stra solicitati sa fie prezentate documentele copie sau original stampilate si semnate de catre ofertant. La depunerea electronica prin intermediul SIA RSAP se solicita ca documentele sa fie semnate electronic! cum trebuie sa fie prezentate documentele? Documentul DUAE cuprinde o multime de informatie si declaratii a ofertantului, completind DUAE ofertanții nu mai trebuie să furnizeze probe documentare complete și în formate diferite, astfel cum se utilizau anterior în procedurile de achiziții publice. Solicitam sa clarificati care documente sint obligatorii pentru prezentarea dee catre ofertanti.
Answer (2 Apr 2019, 16:09):
Documentele depuse electronic prin intermediul SIAR SAP, trebuie să fie semnate electronic.Documentul Unic de Achiziții European (DUAE) conform Legii 131/2015 privind achizițiile publice, trebuie să conțină toată informariția solicitată de autoritatea contractanță, care este semnat pe propria răspundere de ofertantilor. L
Date:
5 Apr 2019, 08:50
Question's name:
Caiet de sarcini cantitati
Question:
Buna ziua. Confirmați vă rog cantitățile din pozițiile 13 și 14 (Capat PE100 PN25 și flanșă liberă D280mm PN25) dacă sunt corecte. Aceste poziții se completează una pe alta, cantitățile trebuie să coincidă.
Answer (8 Apr 2019, 08:37):
Lista cu cantități de lucrări (deviz) este elaborat în baza proiectului tehnic, de către proiectant, conform desenelor de execuție. Documentele și oferta trebuie elaborată și depusă, conform caietului de sarcini.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.