Status Cancelled
Estimated value without VAT 174 916,66 MDL
Period of clarifications: 25 Feb 2019, 17:31 - 2 Mar 2019, 17:00
Submission of proposals: 2 Mar 2019, 17:00 - 5 Mar 2019, 17:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de încărcare şi regenerarea cartuşelor pentru imprimante şi reparaţia echipamentului informatic

Information about the cancellation
The reason of cancellation
În urma analizei ofertelor depuse şi a documentaţiei de atribuire solicitate în anunţul de intenţie s-a stabilit că, cele mai atractive oferte (urmare a rundelor efectuate) sunt ofertele cu valoarea de 90.000 lei pentru lotul 1 şi oferta de 31950 lei pentru lotul 2, formulate de compania „Impresso Print” SRL şi respectiv SRL „Oficiu AMG”. Însă operatorii economici menţionaţi nu au semnat ofertele electronic, fapt ce contravine cerinţelor principale privind procedura de achiziţie publică conform art.33, alin.14), lit. i), al Legii 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice şi pct. 121 din Regulamentul privind modul de ţinere a Registrului de stat al achiziţiilor publice aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 986 din 10.10.2018. La fel ofertele companiei Maxnet INfo nu au fost incarcate in sistem, fapt ce a dus la imposibilitatea evaluarii ofertelor. In contextul celor expuse, procedura de achizitie a fost anulata in conformitate cu art 71, alin 1 lit.c
Date of cancellation
11 Mar 2019, 10:53
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
The contact person
Full name
Andrei Pascari
Contact phone
069999007
Purchase data
Date created
25 Feb 2019, 17:31
Date modified
11 Mar 2019, 10:53
Achizitii.md ID
21005675
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Procedură de valoare mică (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.