1
Enquiry period
with 26.02.2019 09:24
to 07.04.2019 16:35
2
Bidding period
with 07.04.2019 16:35
to 13.04.2019 13:35
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 73 491,76 MDL
Period of clarifications: 26 Feb 2019, 9:24 - 7 Apr 2019, 16:35
Submission of proposals: 7 Apr 2019, 16:35 - 13 Apr 2019, 13:35
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Inel intracapsular steril
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Dumitru Zagareanu
Contact phone
022884325
Purchase data
Date created
25 Feb 2019, 14:37
Date modified
5 Apr 2019, 16:35
Estimated value (without VAT)
73 491,76 MDL
Achizitii.md ID
21005662
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Contract period
15 Apr 2019 00:00 - 31 Dec 2019 00:00
List of positions
1)
Title
Inel intracapsular steril: oval, policarbonatmetalcrilat dimensiuni: 12/13 mm Ceritificate de calitate: - Certificat CE, valabil sau declaratiție de conformitate, valabilă, în funcție de evaluarea conformității cu anexele corespunzătoare , confirmat prin semnătura Participantului. - Certificat ISO 13485 valabil pentru produsele oferite, confirmat prin semnătura Participantului -Termenul de garanție/valabilitate a bunurilor la momentul livrării va fi nu mai mic de 12 luni din termenul total de valabilitate a acestora. Documente confirmative: - Catalogul producătorului/prospecte/documente tehnice de confirmare a specificațiilor tehnice pentru produsul oferit, confirmat prin semnătura Participantului. - Instrucţiunea de utilizare a produsului, inclusiv copie sau original în limba engleză sau rusă și traducerea în limba de stat pentru produsul oferit la livrare, confirmată prin semnătura Participantului. - În ofertă se va indica codul produsului oferit pentru a putea fi identificat conform catalogului prezentat. CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 47.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
3. duae ajustat.doc
Bidding Documents
4.04.19 10:44
3. duae ajustat - modif 04.04.2019.pdf 3. duae ajustat - modif 04.04.2019.pdf
Bidding Documents
4.04.19 10:44
2. anunt_de_participare - modif 04.04.2019.signed.pdf 2. anunt_de_participare - modif 04.04.2019.signed.pdf
Bidding Documents
4.04.19 10:44
3. duae ajustat.signed.pdf 3. duae ajustat.signed.pdf
Bidding Documents
4.04.19 10:44
lista de bunuri - online.xlsx
Bidding Documents
4.04.19 10:44

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Lenses Grup

Normalized price: 8 930 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications