1
Enquiry period
with 25.02.2019 11:22
to 02.03.2019 10:00
2
Bidding period
with 02.03.2019 10:00
to 07.03.2019 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT 505 000 MDL
Period of clarifications: 25 Feb 2019, 11:22 - 2 Mar 2019, 10:00
Submission of proposals: 2 Mar 2019, 10:00 - 7 Mar 2019, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

demontarea și montare ferestre și uș la balcon, demontarea și montare ferestre și uși la spalătorie.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
4571, MOLDOVA, Dubăsari, s.Cocieri, str. Țărmului 2B
Web site
---
The contact person
Full name
Mițcul Tamara
Contact phone
062159029
Purchase data
Date created
25 Feb 2019, 11:22
Date modified
19 Mar 2019, 8:35
Achizitii.md ID
21005629
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Procedură de valoare mică (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
26 Feb 2019, 14:55
Question's name:
mărimi/schiță
Question:
Bună ziua. Ați putea vă rog să indicați care sunt mărimile ferestrelor, ușilor, și configurația acestora? Și care este suprafața tocurilor care trebuiesc tencuite și vopsite?
Answer (1 Mar 2019, 10:16):
fiecare agent economic isi face masurarile individual ca sa nu fim acuzati ca am indicat gresit marimile
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.