Status complete
Estimated value without VAT 205 000 MDL
Period of clarifications: 15 Feb 2019, 14:29 - 20 Feb 2019, 10:00
Submission of proposals: 20 Feb 2019, 10:00 - 28 Feb 2019, 9:00
Auction start date: 4 Mar 2019, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Elaborarea documentaţiei de proiect şi deviz pentru „Lichidarea stării avariate a cornișei (aripa dreaptă din partea str.Ștefan cel Mare), elementelor ornamentale pe tot perimetrul clădirii Primăriei mun.Bălți, reparația fațadei, inclusiv reparația capitală a acoperișului deasupra anexei A1, A3”
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
22 Mar 2019, 12:46
Estimated value (without VAT)
205 000 MDL
The minimum downward of the price
2 050 MDL
Achizitii.md ID
21005405
Type of procedure
Procedură de valoare mică (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Mun.Bălți, Piața Independenței,1, bir.326
Contract period
4 Mar 2019 02:00 - 31 Dec 2019 02:00
List of positions
1)
Title
Elaborarea documentaţiei de proiect şi deviz pentru „Lichidarea stării avariate a cornișei (aripa dreaptă din partea str.Ștefan cel Mare), elementelor ornamentale pe tot perimetrul clădirii Primăriei mun.Bălți, reparația fațadei, inclusiv reparația capitală a acoperișului deasupra anexei A1, A3” CPV: 71200000-0 - Architectural and related services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
II anunt_de_participare - DPD
tenderNotice
3 file
15.02.19 14:29
raport expertiza acoperis
Technical Specifications
13 file
15.02.19 14:29
II DUAE DPD Primăria
Bidding Documents
14 file
15.02.19 14:29
II documentatia_standard_DPD
Bidding Documents
40 file
15.02.19 14:29

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Global-Max

Tender completed
Normalized price: 161 500 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: În urma examinării,comparării și evaluării ofertelor depuse și în baza deciziei grupului de lucru nr. DAC-13/2019 din 12.03.2019 s-a decis atribuirea contractului de achiziție publică agentului economic SRL Global-Max potrivit clasamentului și criteriului cel mai scăzut preț și respectarea tuturor cerințelor de calificare.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Mihancons-Grup SRL

Normalized price: 163 900 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications