1
Enquiry period
with 12.02.2019 11:58
to 22.02.2019 11:00
2
Bidding period
with 22.02.2019 11:00
to 20.03.2019 11:00
3
Auction
21.03.2019 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 12 700 000 MDL
Period of clarifications: 12 Feb 2019, 11:58 - 22 Feb 2019, 11:00
Submission of proposals: 22 Feb 2019, 11:00 - 20 Mar 2019, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Full name
Donici Serghei
Contact phone
+37322257681
Purchase data
Date created
12 Feb 2019, 11:27
Date modified
14 Feb 2019, 16:04
Achizitii.md ID
21005277
CPV
72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt_invitatie_mentenanta 2019-converted.semnat
tenderNotice
Anunț Invitația
12.02.19 11:58
Documentatia Standard MENTENANTA 19-converted.semnat
Bidding Documents
Documentația Standard
12.02.19 11:58
DUAE-converted.semnat
Evaluation Criteria
DUAE
12.02.19 11:58
Servicii de suport pentru sistemele aplicative în SII CNAS
Date:
14 Feb 2019, 16:04
Question's name:
acceptarea cerințelor din Anexa 3
Question:
Buna ziua! Spuneți, vă rog, unde în documentație, pot gasi Anexa 3, la care trebuie să acceptăm cerințele. Mulțumesc pentru răspuns, anticipat!
Answer (15 Feb 2019, 08:42):
Referitor la solicitarea DVS privind Anexa 3, vă informăm că cerința dată se prezintă în documentul indicat la pct 3.11 ”Certificat de proprie răspunderea privind acceptarea cerințelor din Anexa 3”, și astfel vă informăm că solicitarea dată se referă la compartimentele ”Nivelul serviciilor la lotul …” care au fost excluse din Anexa 3, dar incluse respectiv în cadrul fiecărui lot în parte. Astfel, cerințele ce urmează a fi acceptate de participanți sunt expuse în fiecare lot la compartimentul ”Nivelul serviciilor la lotul …”.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.