1
Enquiry period
with 12.02.2019 11:58
to 22.02.2019 11:00
2
Bidding period
with 22.02.2019 11:00
to 20.03.2019 11:00
3
Auction
21.03.2019 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 6 800 000 MDL
Period of clarifications: 12 Feb 2019, 11:58 - 22 Feb 2019, 11:00
Submission of proposals: 22 Feb 2019, 11:00 - 20 Mar 2019, 11:00
Auction start date: 21 Mar 2019, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de suport pentru sistemele aplicative în SII CNAS. Conform Documentației Standard.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Full name
Donici Serghei
Contact phone
+37322257681
Purchase data
Date created
Date modified
14 Feb 2019, 16:04
Estimated value (without VAT)
6 800 000 MDL
The minimum downward of the price
30 000 MDL
Achizitii.md ID
21005277
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform Documentației Standard
Contract period
1 Apr 2019 03:00 - 31 Mar 2020 03:00
List of positions
1)
Title
Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică CPV: 72600000-6 - Computer support and consultancy services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt_invitatie_mentenanta 2019-converted.semnat
tenderNotice
Anunț Invitația
12.02.19 11:58
Documentatia Standard MENTENANTA 19-converted.semnat
Bidding Documents
Documentația Standard
12.02.19 11:58
DUAE-converted.semnat
Evaluation Criteria
DUAE
12.02.19 11:58

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

BASS Systems

Normalized price: 6 799 920 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunde Cerințelor
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Servicii de suport pentru sistemele aplicative în SII CNAS
Date:
14 Feb 2019, 16:04
Question's name:
acceptarea cerințelor din Anexa 3
Question:
Buna ziua! Spuneți, vă rog, unde în documentație, pot gasi Anexa 3, la care trebuie să acceptăm cerințele. Mulțumesc pentru răspuns, anticipat!
Answer (15 Feb 2019, 08:42):
Referitor la solicitarea DVS privind Anexa 3, vă informăm că cerința dată se prezintă în documentul indicat la pct 3.11 ”Certificat de proprie răspunderea privind acceptarea cerințelor din Anexa 3”, și astfel vă informăm că solicitarea dată se referă la compartimentele ”Nivelul serviciilor la lotul …” care au fost excluse din Anexa 3, dar incluse respectiv în cadrul fiecărui lot în parte. Astfel, cerințele ce urmează a fi acceptate de participanți sunt expuse în fiecare lot la compartimentul ”Nivelul serviciilor la lotul …”.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications