Public procurement
21004968
Administrarea bazelor de date şi a registrelor din gestiunea Ministerului Justiției și a Agenției Resurse Informaționale Juridice.
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
50 000 MDL
Period of clarifications:
31 Jan 2019, 11:23 - 10 Feb 2019, 8:00
Submission of proposals:
10 Feb 2019, 8:00 - 15 Feb 2019, 9:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
- Administrarea bazelor de date şi a registrelor: Registrul garanțiilor reale mobiliare, Registrul dosarelor succesorale și a testamentelor, Sistemul Apostilă, Registrul de stat al actelor juridice (legis.md, lex.justice.md), servere monitoring (mon.jusitce.md, nagios), file-server (nfs-server, smb-server,backup-server)..
- Administrarea sistemelor de gestionare a bazelor de date şi a complexelor de program utilizate pentru gestiunea registrelor aflate în proprietatea Ministerului Justiţiei, indiferent de locul de amplasare: centrul de procesare al Ministerului, staţiile de lucru ale funcționarilor, M-Cloud.
- Asigurarea securităţii accesului conform drepturilor specifice atât la nivel de utilizatori (administratori ai serviciului), cât şi la nivel de reţea.
- Asigurarea continuităţii serviciilor şi formarea copiilor de rezervă.
- Gestiunea utilizatorilor (creare, blocare/ deblocare, eliminare, acordarea drepturilor etc.) în conformitate cu drepturile specifice fiecărui registru etc.
- Administrarea sistemelor de gestionare a bazelor de date şi a complexelor de program utilizate pentru gestiunea registrelor aflate în proprietatea Ministerului Justiţiei, indiferent de locul de amplasare: centrul de procesare al Ministerului, staţiile de lucru ale funcționarilor, M-Cloud.
- Asigurarea securităţii accesului conform drepturilor specifice atât la nivel de utilizatori (administratori ai serviciului), cât şi la nivel de reţea.
- Asigurarea continuităţii serviciilor şi formarea copiilor de rezervă.
- Gestiunea utilizatorilor (creare, blocare/ deblocare, eliminare, acordarea drepturilor etc.) în conformitate cu drepturile specifice fiecărui registru etc.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 august 1989 82
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
31 Jan 2019, 10:19
Date modified
1 Feb 2019, 10:41
Estimated value (without VAT)
50 000 MDL
Achizitii.md ID
21004968
MTender ID
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 august 1989 82
Contract period
18 Feb 2019 11:18 - 30 Dec 2019 11:23
List of positions
1)
Title
servicii
CPV: 50300000-8 - Repair, maintenance and associated services related to personal computers, office equipment, telecommunications and audio-visual equipment
Quantity: 12.0
Unit of measurement: Luna lucratoare
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
anunt de participare pdf.pdf
anunt de participare pdf.pdf
Documents history
-
anunt de participare pdf.pdf
anunt de participare pdf.pdf
ID: 29a0ebb7-af03-4225-abe8-d00cf5118805
Bidding Documents
-
anunt de participare pdf.pdf
anunt de participare pdf.pdf
ID: 29a0ebb7-af03-4225-abe8-d00cf5118805
Bidding Documents
Bidding Documents
1.02.19 10:29
anunt_de_participare.docx
Documents history
-
anunt_de_participare.docx
ID: 9ed66fb7-fbe5-4cd0-ba2e-b725de26ba44
Bidding Documents
-
anunt_de_participare.docx
ID: 9ed66fb7-fbe5-4cd0-ba2e-b725de26ba44
Bidding Documents
Bidding Documents
1.02.19 10:29
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK