1
Enquiry period
with 30.01.2019 17:50
to 13.02.2019 08:34
2
Bidding period
with 13.02.2019 08:34
to 11.03.2019 08:34
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 90 000 MDL
Period of clarifications: 30 Jan 2019, 17:50 - 13 Feb 2019, 8:34
Submission of proposals: 13 Feb 2019, 8:34 - 11 Mar 2019, 8:34
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Dispozitiv pentru respirație artificială Savina 301
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
Purchase data
Date created
30 Jan 2019, 10:54
Date modified
8 Feb 2019, 10:56
Estimated value (without VAT)
90 000 MDL
Achizitii.md ID
21004937
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Contract period
10 Mar 2019 02:00 - 30 Dec 2019 02:00
List of positions
1)
Title
– Efectuarea controlului funcţionării a circuitelor electrice; – Efectuarea controlului funcţionării a sistemelor mecanice; – Efectuarea controlului funcţionării a sistemelor pneumatice; – Efectuarea controlului funcţionării şi stării butoanelor de control, dispozitivului şi regimu-rilor de afişare; – Efectuarea controlului funcţionării a sistemului de apreciere a FiO2; – Efectuarea controlului funcţionării regimurilor de ventilare; – Efectuarea controlului funcţionării sistemului termic al umidificatorului; – Efectuarea controlului errnetismului general al circuitului respirator; – Efectuarea controlului funcţionării regimurilor de semnalizare; – Efectuarea controlului vizual al integrităţii tuturor elementelor al conturului respirator; – Efectuarea depistării defectelor al pieselor/elementelor/detaliilor /blocurilor, cu/fără reparare, cu/fără demontare, cu/fără instalare; - Efectuarea curățirii tuturor filtrelor de praf ; - Efectuarea curățirii/lubrifierii de praf a dispozitivului in interior de 2 ori pe an; - Efectuarea verificarii scurgerilor de curent; - Efectuarea verificarii dispozitivului cu analizor ce va afișa toate datele despre : volumul I,E. Total, Concentrația de O2, presiune, etc.; - Instalarea pieselor de schimb și recalibrare dacă e cazul; - Instruirea personalului medical, dacă este necesitate; ! Se cere soluționarea tuturor defectelor, problemelor detectate conform condițiilor stabilite în contract. CPV: 50400000-9 - Repair and maintenance services of medical and precision equipment
Quantity: 10.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
an.174.doc
Bidding Documents
Documentația standard
30.01.19 17:50
duae.doc
Bidding Documents
DUAE
30.01.19 17:50
anunt_de_participare.docx
Bidding Documents
Anunț de participare
30.01.19 17:50
anexa 1 specificatia de preț.docx
Clarification of Tender Documents
Model specificație de preț
30.01.19 17:50

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

ECHIPAMED-PLUS

Normalized price: 42 000 MDL
Status: Winner
Reason: Oferta corespunde specificației tehnice înaintate, iar prețul propus nu depășește suma estimativă planificată.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications