Status complete
Estimated value without VAT 9 797 260 MDL
Period of clarifications: 29 Jan 2019, 16:01 - 11 Feb 2019, 17:52
Submission of proposals: 11 Feb 2019, 17:52 - 14 Feb 2019, 17:52
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

lucrări de construcție a obiectivului nefinalizat (Anexa la imobilul lit. „A” lucrări inițiate în baza autorizației de construcție nr. 61 din 05.03.2014) în vederea amplasării Biroului Național pentru Expertiza Bio-psihosocială din mun. Chişinău, str. A Hajdeu nr. 49
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri 1
Web site
---
The contact person
Full name
Nelea Cojocari
Contact phone
820680
Purchase data
Date created
29 Jan 2019, 15:56
Date modified
19 Mar 2019, 11:39
Estimated value (without VAT)
9 797 260 MDL
Achizitii.md ID
21004921
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri 1
Contract period
14 Feb 2019 02:00 - 31 Dec 2020 02:00
List of positions
1)
Title
lucrări de construcție CPV: 45453000-7 - Overhaul and refurbishment work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Metru
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Bidding Documents
29.01.19 16:01
duae.pdf duae.pdf
Bidding Documents
29.01.19 16:01
formularele ofertei.pdf formularele ofertei.pdf
Bidding Documents
29.01.19 16:01
contract de antrepriza.pdf contract de antrepriza.pdf
Bidding Documents
29.01.19 16:01
documentatia_standard_lucrari.doc
Bidding Documents
29.01.19 16:01
15-01-2019_11-21-54.zip
Bidding Documents
Caietul de sarcini
30.01.19 13:25
30-01-2019_15-10-30.zip
Bidding Documents
Caiet de sarcini
30.01.19 14:16
Lot documents
15-01-2019_11-21-54.zip
29.01.19 16:01

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Sagitod-Grup S.R.L

Tender completed
Normalized price: 6 641 978,20 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Evaluarea ofertelor Grupul de lucru pentru achiziţii al CNDDCM a examinat ofertele pentru a confirma faptul că toate documentele şi documentaţia tehnică au fost prezentate şi pentru a determina caracterul complet al fiecărui document depus. Pentru ofertele care au îndeplinit cerințele minime, prescripțiile, caracteristicile tehnice descrise în documentația de atribuire s-a aplicat criteriul de atribuire „Criteriul în baza căruia se atribuie contractul - cel mai mic preţ ”. Cerinţele impuse prin documentaţia de atribuire sânt considerate cerinţe minime. Denumirea operatorului economici Motivul respingerii/descalificării 1 SC Foremcons SRL Nu sunt vizibile documentele confirmative conform documentației de atribuire, precum și nu a prezentat explicațiile solicitate de grupul de lucru, prin scrisoarea nr. 293 din 06.03.2019, conform subpct. 7) şi 8) pct. 136 din Regulamentul privind achiziţiile publice de lucrări (H.G.669 din 27.05.2016); 2 5AQ INVEST SRL Nu a prezentat documentele confirmative conform documentației de atribuire, respectiv ofertantul nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire, precum și nu a prezentat explicațiile solicitate de grupul de lucru, prin scrisoarea nr. 293 din 06.03.2019, conform subpct. 7) şi 8) pct. 136 din Regulamentul privind achiziţiile publice de lucrări (H.G.669 din 27.05.2016); 3 GIESENA Explicațiile solicitate de grupul de lucru, prin scrisoarea nr. 293 din 06.03.2019, conform subpct. 7) şi 8) pct. 136 din Regulamentul privind achiziţiile publice de lucrări (H.G.669 din 27.05.2016), nu sânt susţinute de documentele justificative solicitate; 4 MAGDA SRL Nu a prezentat documentele confirmative conform documentației de atribuire, respectiv ofertantul nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire; 5 RECONSCIVIL Oferta conţine, în propunerea financiară preţuri exagerat de mari în raport cu celelalte oferte prezentate.
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SC Foremcons SRL

Normalized price: 7 533 344,36 MDL
Status: Awaiting
3
Participant(s) name(s):

5AQ INVEST SRL

Normalized price: 7 781 209,59 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

GIESENA

Normalized price: 7 812 590,12 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

MAGDA SRL

Normalized price: 8 962 450,94 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
6
Participant(s) name(s):

RECONSCIVIL

Normalized price: 10 264 280,05 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
lucrări
Date:
1 Feb 2019, 14:41
Question's name:
Termenul de executare
Question:
buna ziua. Conform p.4.5 din FDA, termenul de executare este reglamentat pentru o perioada de 2 ani, din data inregistrarii contractului. Intrebarea: din ce motive s-a expus termenul de executare 2 ani? Cum va uitati la faptul ca lucrarea sa fie indeplinita intr-un termen de un an si respectiv sa fie achitat in acelasi an. Multumesc anticipat
Answer (1 Feb 2019, 15:32):
Executarea lucrărilor se vor efectua pe o perioadă de 2 ani din momentul înregistrării contractului de antrepriză la trezorerie. Achitarea va fi efectuată conform prevederilor Legii finanțelor publice și responsabilități bugetar – fiscale nr.181 din 25.07.2014, întermen de 30 de zile de la data procesului-verbal de finisare a lucrărilor și transmiterii facturilor Trezoreriei.
lucrări
Date:
4 Feb 2019, 10:14
Question's name:
Termenul de executare
Question:
Buna ziua! Intrebarea a fost: - este acceptat de catre autoritatea contractanta ca termenul de executare sa fie pina la un an din momentul inregistrarii contractului de antrepriza la trezorarie? Respectiv achitarea va fi efectuata în termen de 30 de zile de la data procesului-verbal de finisare a lucrărilor și transmiterii facturilor Trezoreriei.
Answer (4 Feb 2019, 10:26):
Achitarea integrală pentru executarea lucrărilor v-a fi efectuată în perioada 2020.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications