Status Cancelled
Estimated value without VAT 211 750 MDL
Period of clarifications: 21 Jan 2019, 15:48 - 26 Jan 2019, 14:00
Submission of proposals: 26 Jan 2019, 14:00 - 29 Jan 2019, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Ambalaj tehnologic special

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Ca urmare a examinării Raportului de monitorizare parvenit de la AAP nr. 135 din 23.01.2019 privind verificarea respectării legale și a principiilor achizițiilor publice la etapa de inițiere a procedurii de atribuire a contractelor de achiziții publice și din lipsa posibilității operării modificărilor în documentația de atribuire în sistemul m-tender, deoarece termenul este deja depășit, s-a decis de către grupul de lucrul din cadrul ASP de a anula procedura în temeiul art. 71 alin. (1) lit. g) al Legii nr. 131 din 03.07.2015, deoarece pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire s-au constatat erori, iar autoritatea contractantă aflându-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiului asumării răspunderii pentru deciziile luate şi acţiunile realizate de către toţi cei implicaţi în procesul de achiziţie, prevăzut la art. 7 din legea nominalizată.
Date of cancellation
29 Jan 2019, 8:35
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Chirosca Irina
Contact phone
022504658
Purchase data
Date created
21 Jan 2019, 15:48
Date modified
29 Jan 2019, 8:35
Achizitii.md ID
21004690
CPV
18900000-8 - Articole de voiaj, şelărie, saci şi săculeţe
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lotul II - Sacoșe
Budget: 34000.0 MDL
Cancelled
Cancelled
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.