1
Enquiry period
with 18.01.2019 13:47
to 28.01.2019 15:00
2
Bidding period
with 28.01.2019 15:00
to 01.02.2019 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT 1 049 094 MDL
Period of clarifications: 18 Jan 2019, 13:47 - 28 Jan 2019, 15:00
Submission of proposals: 28 Jan 2019, 15:00 - 1 Feb 2019, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Echipament şi accesorii pentru computer

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3121, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str. Puşkin 38
Web site
---
The contact person
Full name
Țibuleac Angela
Contact phone
+37323152473
Purchase data
Date created
18 Jan 2019, 11:21
Date modified
19 Feb 2019, 10:05
Achizitii.md ID
21004633
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Router
Budget: 7000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 2 - Camera Video
Budget: 10355.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 5 - Laptop negru
Budget: 5832.5 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 6 - Proiector
Budget: 40000.0 MDL
Complete
Lot nr. 7 - Mouse
Budget: 282.5 MDL
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
Documentatia_standard_echipament informatic USARB
Technical Specifications
Anulat
18.01.19 13:47
Anunt Echipament informatic USARB
tenderNotice
Anulat
18.01.19 13:47
DUAE_USARB
Contract Guarantees
Declarație pe proprie răspundere
18.01.19 13:47
Documentatia_standard_echipament informatic modificat
Technical Specifications
Documentatia standard modificat
22.01.19 11:00
Anunt Echipament informatic modificat
tenderNotice
Anunt modificat
22.01.19 11:00
Date:
18 Jan 2019, 15:09
Question's name:
Neconcordanța loturilor în documentație și pe site
Question:
În documentație pentru tender este numai 3 loturi dar în sistema achiziții.md bunuri era împarțiți între loturi altfel. Este un moment împortant dacă compania participă în singur lot. Care varianta este corectă?
Answer (18 Jan 2019, 17:16):
La încarcarea template-ului excel pentru achiziție, loturile s-au plasat în ordine diferită după cum era în excel, dar venim cu explicație necesară: 1) În anunț sunt indicate 3 loturi, dintre care lotul 1 și lotul 2 achiziția este preconizată pe poziții, iar lotul 3 este preconizat pentru întreg lot. 2) Pe platformă este regăsită următoarea informație: - lotul 1 din anunț este lotul 2 și lotul 6; - lotul 2 din anunț este lotul 3, lotul 4, lotul 5, lotul 7, lotul 8; - lotul 3 din anunț este lotul 1.
Date:
23 Jan 2019, 12:05
Question's name:
Cerinta restrictiva
Question:
Conform pct. 15.7 din anuntul de participare se solicita ca operatorul economic trebuie sa aiba "minim 3 ani de experienta specifica în livrarea bunurilor similare". Este corect sa se solicite dovada experientei operatorului economic prin prezentarea unor copii de contracte de livrare de bunuri similare. Este normal sa fie solicitata experienta operatorilor economici ca si termen (ani) in cazul executarii de lucrari sau prestari de servicii, insa o atare solicitare pentru livrare de bunuri nu face altceva decat sa limiteze accesul operatorilor economici la procedura, astfel ingradind dreptul la libera concurenta. De altfel operatorul economic poate avea angajat personal cu experienta mare in domeniul dat (livrari de bunuri, sau chiar prestari servicii), chiar daca compania este nou-creata sau are 1-2 ani. Va rugam frumos sa excludeti cerinta ca operatorul economic sa aiba minim 3 ani de experienta in domeniul livrarii de marfuri, lasand solicitarea de prezentare a copiei unui contract individual indeplinit.
Answer (23 Jan 2019, 12:46):
Vă mulțumim pentru interesul manifestat pentru LP anunțată pentru achiziționarea Echipamentului informatic în USARB. Probabil ați atras atenția că echipamentul dat se procură în cadrul proiectelor europene (Erasmus+). De aceea pentru noi este imperios ca operatorii economici să dispună de experiență specifică în livrarea și deservirea echipamentului informatic, recunoscută prin ani de activitate pe piața Republicii Moldova. Suntem convinși că dorința DVS de a participa se va exprima în identificarea formulei perfecte de a prezenta oferta pentru LP anunțată pentru achiziționarea Echipamentului informatic fără a exclude cerința ca operatorul economic să aibă minim 3 ani de experiență în domeniul livrării și deservirii de echipament informatic.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.