Select the type of procedure
Commercial procurement
21004363
1
Enquiry period
with
11.01.2019 16:05
to 16.01.2019 16:27
to 16.01.2019 16:27
2
Bidding period
with
16.01.2019 16:27
to 24.01.2019 16:27
to 24.01.2019 16:27
3
Auction
with
25.01.2019 14:00
to 25.01.2019 14:23
to 25.01.2019 14:23
4
Evaluation
5
Contract
Status
Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT
1 911 000 MDL
Period of clarifications:
11 Jan 2019, 16:05 - 16 Jan 2019, 16:27
Submission of proposals:
16 Jan 2019, 16:27 - 24 Jan 2019, 16:27
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Completed. Signing the contract
Lucrări de modernizare a rețelelor de iluminat public în cartierile locative în sectorul Ciocana mun. Chișinău, cu implimentarea corpurilor de iluminat LED.
Țîneți în cont Documentația Standard Modificat.
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Serghei Lazo, 48A
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
11 Jan 2019, 16:05
Date modified
31 Jan 2019, 17:06
Achizitii.md ID
21004363
MTender ID
CPV
44400000-4 - Diverse produse fabricate şi articole conexe
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare lucrările led ciocana.pdf
anunt de participare lucrările led ciocana.pdf
Bidding Documents
anunt de participare lucrările led ciocana.pdf
11.01.19 16:05
documentatia_standard modificat lucrari ciocana.docx
Documents history
-
documentatia_standard modificat lucrari ciocana.docx
ID: 11b520c9-b357-4fcc-b421-9a1e304ea353
Bidding Documents
-
Documentatia standard Lucrarile LED Ciocana.docx
ID: 11b520c9-b357-4fcc-b421-9a1e304ea353
Bidding Documents
Bidding Documents
Documentatia standard Modificat Lucrarile LED Ciocana
14.01.19 16:27
Date:
15 Jan 2019, 11:52
Question's name:
referitor la documente depuse
Question:
Buna ziua! Trebuie de prezentat in cadrul COP si documentul DUAE?
Answer (15 Jan 2019, 18:37):
DUAE va fi completat și utilizat în format elecronic conform regulilor de utilizare a SIA RSAP.
Date:
16 Jan 2019, 12:28
Question's name:
Rugam sa ne explicati asa situatie legat de ora de deschidere
Question:
Buna ziua
Rugam sa ne comunicati cum tehnic un ofertant poate participa la cele 3 proceduri deschise de Lumteh daca ora deschiderii este la interval de 3 in 3 min 16.24 - 16.27 - 16.30. Tehnic dvs. creati impedimente pentru un ofertant de a participa la procedurile de achizitie, ceea ce îngrădeşte grav drepturile garantate de Legea 131/15.
Answer (16 Jan 2019, 14:06):
În cazul dat ofertant potențial are posibilitatea de a depune oferta sa în termen de la 16 ianuarie - pînă la 24 ianuarie. Depunerea ofertei va fi efectuată prin introducere documentației în mod electronic nemijlocit în SIA RSAP (dar nu în oficiu autorității contractante). SIA RSAP (dar nu autoritatea contractantă) va numi data și ora licitațiilor electronice. Corespunzător și deschidere/evaluarea ofertelor va avea loc fără participarea ofertanților. Întrebările tehnice, ce țin modul funcționării SIA puteți de a adresa la deținatorul al SIA (Suport tehnic pentru furnizori) conform tel. și email indicate pe pagina licitației
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK