1
Enquiry period
with 10.01.2019 13:48
to 24.01.2019 09:00
2
Bidding period
with 24.01.2019 09:00
to 28.01.2019 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT 2 050 000 MDL
Period of clarifications: 10 Jan 2019, 13:48 - 24 Jan 2019, 9:00
Submission of proposals: 24 Jan 2019, 9:00 - 28 Jan 2019, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de reparare şi întreţinere a echipamentelor multifuncţionale a Serviciului Fiscal de Stat, conform Fișei de date a achiziției, pentru anul 2019. Evaluarea ofertelor se va efectua pe un singur lot, pe lista întreagă.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Șargu-Rusu
Contact phone
022823393
Purchase data
Date created
10 Jan 2019, 13:48
Date modified
19 Jun 2019, 8:04
Achizitii.md ID
21004282
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
DUAE.pdf DUAE.pdf
Bidding Documents
Documentul Unic de Achiziție European
10.01.19 13:48
Anunt de participare.pdf Anunt de participare.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
10.01.19 13:48
FDA.pdf FDA.pdf
Technical Specifications
Fișa de date a achiziției
14.01.19 14:15
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.