Status complete
Estimated value without VAT 602 250 MDL
Period of clarifications: 26 Dec 2018, 12:21 - 2 Jan 2019, 11:00
Submission of proposals: 2 Jan 2019, 11:00 - 9 Jan 2019, 11:00
Auction start date: 10 Jan 2019, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

1.1. Pază şi protecţie
Serviciul pază asigură:
a) paza proprietăţii contra accesului neautorizat sau a ocupării abuzive a teritoriilor si obiectelor Companiei
b) paza proprietăţii contra furturi, distrugeri, incendii, precum şi altor acţiuni producătoare de pagube materiale;
c) controlul primirii sau expedierii bunurilor materiale ale Companiei la intrare-ieşire din Casa Radio şi Televiziunii inclusiv şi verificarea tuturor unităţilor de transport (salon,compartiment bagaje);
d) evidenţa accesului autorizat al unităţilor de transport la intrare-ieşire pe teritoriul TV.
1.2. Obligaţiile de bază ale prestatorului de servicii pază
- să asigure paza obiectivelor companiei 24/24 ore, 7 zile pe săptămână, 01.02.2019-31.12.2019
- să deţină autorizaţie legală (licenţă) pentru servicii pază valabilă cel puțin pe perioada contractului (31 decembrie 2019).
- să aibă în dotare nu mai puțin de 5 unități de transport pentru executarea intervențiilor operative în mun. Chișinău;
- să asigure paza obiectului cu personal de specialitate atestat şi autorizat conform prevederilor legale (personal apt din punct de vedere al stării sănătății cu certificatul de instruire în instituții specializate pentru fiecare angajat în serviciu, fără antecedente penale şi cazier juridic, echipat în uniformă tip, dotat cu mijloace speciale pentru asigurarea pazei și ordinei publice – (documentele confirmative vor fi anexate la ofertă);
- să păzească obiectul, bunurile primite la pază şi să asigure integritatea lor.
- să poarte responsabilitate materială pentru paguba produsă în cazul sustragerii prin furt, tâlhărie a bunurilor în rezultatul nerespectării de către prestator a condiţiilor contractuale;
- să colaboreze cu Compania în ce privește optimizarea (elaborarea) şi avizarea planurilor de pază;
- să cunoască obiectele predate spre pază, punctele vulnerabile din perimetrul obiectelor pentru a preveni fapte care ar putea prejudicia integritatea materială a Companiei;
- să asigure regimul de trecere la turnichete cu cartelele de acces sau permise autorizate, supravegherea permanentă a obiectelor;
- să controleze primirea şi expedierea bunurilor materiale pe teritoriul şi de pe teritoriul păzit, verificând unităţile de transport, personalul cu permise de scoatere a bunurilor, autorizate de Companie;
- să informeze conducerea unităţii despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului şi despre măsurile luate;
- în caz de avarii la conducte de apă, reţele electrice şi căldură la obiectele păzite, izbucnirea de incendii şi în orice alte împrejurări care sunt de natură să producă pagube, să ia de urgență măsuri pentru limitarea consecinţelor evenimentului, să informeze imediat responsabilii din Companie.
- sa someze şi să legitimeze persoanele care au pătruns fără autorizare pe teritoriul şi in obiectivele Companiei;
- să rețină persoanele care au un comportament neadecvat și cele care se află în stare de ebrietate.
- serviciul va asigura în timp real monitorizarea semnalelor sistemelor electronice de securitate existente în sediile Companiei (la posturile 1, 2 și 3, anti-furturi, anti-incendii).
- să accepte cazul de forţă majoră ( ca împrejurare constrângătoare) în cazul întârzierii cu plata serviciilor din lipsa finanțării serviciului de către Ministerul de Finanţe

1.3 Posturile de pază şi amplasarea lor
Postul nr.1: post fix - intrarea centrală la TV, punctul de trecere cu permise şi control, acces transport, regim de asigurare 24 / 24 ore, între orele 20.00-08.00 controlează şi accesul transportului.

Postul nr.2: post fix/mobil, - intrarea la TV, regim de asigurare 24 / 24 ore, între
orele 08.00-20.00 asigură regimul de trecere a transportului, în restul turei asigură patrularea periodica la intervale de 40-60 minute pe perimetrul teritoriului TV, a obiectelor predate la pază, asigură funcţia de şef de tură, coordonează şi controlează activitatea celorlalte două posturi.

Postul nr.3: post fix - intrarea în Casa Radio, punct de trecere cu permise şi control, regim de asigurare 24 / 24 ore.
2.Monitorizare şi intervenţie rapidă

- agenții economici participanți la concurs trebuie să dispună de dispecerat propriu pentru monitorizarea serviciului de pază.
- gardienii antrenați în serviciu vor fi obligați să asigure permanent monitorizarea serviciilor acordate de la distanţă sau la faţa locului, prin mijloace de comunicaţii, prin intermediul grupului de intervenţie.
- dispeceratul la recepționarea de la obiectiv a semnalului de alarmă (sunet la telefon)
după situație va alerta şi direcționat cel mai apropiat echipaj de intervenţie.
Timpul de intervenţie va fi de maximum 7 minute.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Web site
---
The contact person
Full name
Tatiana Sorocean
Contact phone
068760600
Purchase data
Date created
26 Dec 2018, 12:07
Date modified
31 Jan 2019, 15:55
Estimated value (without VAT)
602 250 MDL
The minimum downward of the price
3 011,25 MDL
Achizitii.md ID
21003839
Type of procedure
Procedură de valoare mică (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Contract period
1 Feb 2019 12:19 - 30 Dec 2019 12:19
List of positions
1)
Title
Servicii pază: 1.1. Pază şi protecţie Serviciul pază asigură: a) paza proprietăţii contra accesului neautorizat sau a ocupării abuzive a teritoriilor si obiectelor Companiei b) paza proprietăţii contra furturi, distrugeri, incendii, precum şi altor acţiuni producătoare de pagube materiale; c) controlul primirii sau expedierii bunurilor materiale ale Companiei la intrare-ieşire din Casa Radio şi Televiziunii inclusiv şi verificarea tuturor unităţilor de transport (salon,compartiment bagaje); d) evidenţa accesului autorizat al unităţilor de transport la intrare-ieşire pe teritoriul TV. 1.2. Obligaţiile de bază ale prestatorului de servicii pază - să asigure paza obiectivelor companiei 24/24 ore, 7 zile pe săptămână, 01.02.2019-31.12.2019 - să deţină autorizaţie legală (licenţă) pentru servicii pază valabilă cel puțin pe perioada contractului (31 decembrie 2019). - să aibă în dotare nu mai puțin de 5 unități de transport pentru executarea intervențiilor operative în mun. Chișinău; - să asigure paza obiectului cu personal de specialitate atestat şi autorizat conform prevederilor legale (personal apt din punct de vedere al stării sănătății cu certificatul de instruire în instituții specializate pentru fiecare angajat în serviciu, fără antecedente penale şi cazier juridic, echipat în uniformă tip, dotat cu mijloace speciale pentru asigurarea pazei și ordinei publice – (documentele confirmative vor fi anexate la ofertă); - să păzească obiectul, bunurile primite la pază şi să asigure integritatea lor. - să poarte responsabilitate materială pentru paguba produsă în cazul sustragerii prin furt, tâlhărie a bunurilor în rezultatul nerespectării de către prestator a condiţiilor contractuale; - să colaboreze cu Compania în ce privește optimizarea (elaborarea) şi avizarea planurilor de pază; - să cunoască obiectele predate spre pază, punctele vulnerabile din perimetrul obiectelor pentru a preveni fapte care ar putea prejudicia integritatea materială a Companiei; - să asigure regimul de trecere la turnichete cu cartelele de acces sau permise autorizate, supravegherea permanentă a obiectelor; - să controleze primirea şi expedierea bunurilor materiale pe teritoriul şi de pe teritoriul păzit, verificând unităţile de transport, personalul cu permise de scoatere a bunurilor, autorizate de Companie; - să informeze conducerea unităţii despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului şi despre măsurile luate; - în caz de avarii la conducte de apă, reţele electrice şi căldură la obiectele păzite, izbucnirea de incendii şi în orice alte împrejurări care sunt de natură să producă pagube, să ia de urgență măsuri pentru limitarea consecinţelor evenimentului, să informeze imediat responsabilii din Companie. - sa someze şi să legitimeze persoanele care au pătruns fără autorizare pe teritoriul şi in obiectivele Companiei; - să rețină persoanele care au un comportament neadecvat și cele care se află în stare de ebrietate. - serviciul va asigura în timp real monitorizarea semnalelor sistemelor electronice de securitate existente în sediile Companiei (la posturile 1, 2 și 3, anti-furturi, anti-incendii). - să accepte cazul de forţă majoră ( ca împrejurare constrângătoare) în cazul întârzierii cu plata serviciilor din lipsa finanțării serviciului de către Ministerul de Finanţe 1.3 Posturile de pază şi amplasarea lor Postul nr.1: post fix - intrarea centrală la TV, punctul de trecere cu permise şi control, acces transport, regim de asigurare 24 / 24 ore, între orele 20.00-08.00 controlează şi accesul transportului. Postul nr.2: post fix/mobil, - intrarea la TV, regim de asigurare 24 / 24 ore, între orele 08.00-20.00 asigură regimul de trecere a transportului, în restul turei asigură patrularea periodica la intervale de 40-60 minute pe perimetrul teritoriului TV, a obiectelor predate la pază, asigură funcţia de şef de tură, coordonează şi controlează activitatea celorlalte două posturi. Postul nr.3: post fix - intrarea în Casa Radio, punct de trecere cu permise şi control, regim de asigurare 24 / 24 ore. 2.Monitorizare şi intervenţie rapidă - agenții economici participanți la concurs trebuie să dispună de dispecerat propriu pentru monitorizarea serviciului de pază. - gardienii antrenați în serviciu vor fi obligați să asigure permanent monitorizarea serviciilor acordate de la distanţă sau la faţa locului, prin mijloace de comunicaţii, prin intermediul grupului de intervenţie. - dispeceratul la recepționarea de la obiectiv a semnalului de alarmă (sunet la telefon) după situație va alerta şi direcționat cel mai apropiat echipaj de intervenţie. Timpul de intervenţie va fi de maximum 7 minute. CPV: 79700000-1 - Investigation and security services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

DVS SERVICE

Normalized price: 580 500 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Detașamentul de Paza Paramilitara

Tender completed
Normalized price: 583 500 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Corespunde cerințelor caietului de sarcini.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

"Media Securitate Grup"

Normalized price: 600 600 MDL
Status: Awaiting
4
Participant(s) name(s):

IS SERVICII PAZA A MAI

Normalized price: 770 880 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications