1
Enquiry period
with 18.12.2018 16:08
to 28.12.2018 14:30
2
Bidding period
with 28.12.2018 14:30
to 04.01.2019 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT 644 842 MDL
Period of clarifications: 18 Dec 2018, 16:08 - 28 Dec 2018, 14:30
Submission of proposals: 28 Dec 2018, 14:30 - 4 Jan 2019, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Produse alimentare conform necesităţilor instituţiilor de învăţămînt pentru perioada 01.01.2019-31.03.2019

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Mihai Eminescu 28
Web site
---
The contact person
Full name
Popa Mihail
Contact phone
069305517
Purchase data
Date created
18 Dec 2018, 16:08
Date modified
22 Jan 2019, 11:16
Achizitii.md ID
21003575
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Ouă
Budget: 10959.0 MDL
Complete
Purchase has not taken place
Lot nr. 4 - Merluciu
Budget: 35391.0 MDL
Complete
Documents of the procurement procedure
oferta produse ianuarie-martie 2019 loturi.xls
Bidding Documents
18.12.18 16:08
anunț loturi i_ix produse alimentare 2019.docx
Bidding Documents
18.12.18 16:08
anexa nr.1 duae.doc
Bidding Documents
18.12.18 16:08
Date:
26 Dec 2018, 14:34
Question's name:
DUAE
Question:
atasati, va rog, si DUAE completat de autoritatea contractanta, asa cum cere conform modificarilor din octombrie 2018 (ORDIN MINISTERUL FINANŢELOR Nr. 175 din 05.10.2018 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii prin cererea ofertelor de prețuri)
Answer (27 Dec 2018, 14:26):
Toată documentația solicitată se află în documentele anexate la procedură
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.