Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
11.12.2018 15:31
to 18.12.2018 00:00
to 18.12.2018 00:00
2
Bidding period
with
18.12.2018 00:00
to 26.12.2018 10:00
to 26.12.2018 10:00
3
Auction
with
27.12.2018 14:00
to 27.12.2018 14:14
to 27.12.2018 14:14
4
Evaluation
5
Contract
Status
Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT
390 000 MDL
Period of clarifications:
11 Dec 2018, 15:31 - 18 Dec 2018, 0:00
Submission of proposals:
18 Dec 2018, 0:00 - 26 Dec 2018, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Completed. Signing the contract
Servicii de transport aerian de pasageri (bilete avia)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
11 Dec 2018, 15:31
Date modified
23 Jan 2019, 16:50
Achizitii.md ID
21002928
MTender ID
CPV
60400000-2 - Servicii de transport aerian
Type of procedure
Procedură de valoare mică (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de transport aerian de pasageri (bilete avia)
Budget: 390000.0 MDL
Complete
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_servicii2.pdf
documentatia_standard_servicii2.pdf
Documents history
-
documentatia_standard_servicii2.pdf
documentatia_standard_servicii2.pdf
ID: 4813aebc-a3c3-42d2-8822-c0da9686f3a1
Bidding Documents
-
documentatia_standard_servicii.pdf
documentatia_standard_servicii.pdf
ID: 4813aebc-a3c3-42d2-8822-c0da9686f3a1
Bidding Documents
Bidding Documents
12.12.18 13:23
anunt_de_participare2.pdf
anunt_de_participare2.pdf
Documents history
-
anunt_de_participare2.pdf
anunt_de_participare2.pdf
ID: bdd2ba68-2f49-4c43-bb32-df13cbc83147
tenderNotice
-
anunt_de_participare.pdf
anunt_de_participare.pdf
ID: bdd2ba68-2f49-4c43-bb32-df13cbc83147
tenderNotice
tenderNotice
12.12.18 13:23
Servicii de transport aerian de pasageri (bilete avia)
Date:
12 Dec 2018, 15:15
Question's name:
Concretizare!
Question:
Eu am citeva intrebari despre tender.
1) Corect sunt indicate datele, traseul si numarul de pasageri?
2) Pasagerii vor avea nevoie de bagaj de cala? Sau numai cu bagaj de mina?
3) Traseul Chisinau-Bruxelle-Chisinau - La data indicata de Dvs nu este cursa directa spre Bruxelle (directa este numai cursa low cost, care nu este acceptata ca propunere) si returul din Bruxelle - nu este asa traseu cu 1 escala prin Venetia (03:05 ore)
Concretizati, va rog, toate datele, destinatiile si etc.
Va rugam mult sa faceti legatura cu noi 0(22)222115 sau 079999088, sau racurs.grup@gmail.com
Asteptam cu nerabdare raspunsul Dvs.
Answer (12 Dec 2018, 18:28):
1) În caietul de sarcini este indicat că datele specificate sunt cu titlu de estimare, cursele necesare vor fi stabilite pe parcursul anului, la solicitarea autoritatii contractante.
2,3) Referitor la aceste întrebări a fost modificat caietul de sarcini, cu includerea bagajului de cala pentru fiecare pasager, iar cursa Chișinău-Bruxelles-Chișinău a fost modificată.
Servicii de transport aerian de pasageri (bilete avia)
Date:
17 Dec 2018, 13:14
Question's name:
DUAE inlocuieste toate documentele (acesta a fost scopul legislatiei noi)
Question:
Recent au fost cateva seminare petrecute de platformele de achizitii online. Conform legislatiei, DUAE inlocuieste toate documentele - certificat, document de la fisc, documentul informativ despre ofertant, etc. De ce se solicita dublat toate aceste documente?
Answer (17 Dec 2018, 15:32):
Conform Legii nr. 131 din 03.07.2015, art. 18, alin (7) Autoritatea contractantă poate solicita ofertanţilor/candidaţilor să depună toate sau o parte din documentele justificative ca dovadă a informaţiilor cuprinse în DUAE, în orice moment pe durata desfăşurării unei proceduri de achiziții publice, dacă acest lucru este necesar pentru a asigura desfăşurarea corespunzătoare a procedurii.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK