Select the type of procedure
Commercial procurement
21002788
1
Enquiry period
with
11.12.2018 16:18
to 09.01.2019 14:00
to 09.01.2019 14:00
2
Bidding period
with
09.01.2019 14:00
to 05.02.2019 14:00
to 05.02.2019 14:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT
5 000 000 MDL
Period of clarifications:
11 Dec 2018, 16:18 - 9 Jan 2019, 14:00
Submission of proposals:
9 Jan 2019, 14:00 - 5 Feb 2019, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Completed. Signing the contract
Proteză totală cimentată de genunchi cu platou tibial fix conform necesităților IMSP IMU și IMSP SCTO pentru anul 2019
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
11 Dec 2018, 16:18
Date modified
27 Mar 2019, 14:44
Achizitii.md ID
21002788
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Proteză totală cimentată de genunchi cu platou tibial fix
Budget: 5000000.0 MDL
Complete
Documents of the procurement procedure
lista-de-distributie.semnat.pdf
lista-de-distributie.semnat.pdf
Evaluation Criteria
Lista de distributie
11.12.18 16:18
anunt_de_participare.semnat.pdf
Documents history
-
anunt_de_participare.semnat.pdf
ID: 9b2baf82-85d3-46a3-92d8-1b6d6f61e589
Technical Specifications
-
anunt_de_participare.semnat.pdf
anunt_de_participare.semnat.pdf
ID: 9b2baf82-85d3-46a3-92d8-1b6d6f61e589
Technical Specifications
Technical Specifications
Anunțul de participare
18.01.19 17:00
documentația standard.semnat.pdf
Documents history
-
documentația standard.semnat.pdf
ID: ae4af853-210a-4852-bc7a-7b337a156793
tenderNotice
-
documentația standard.semnat.pdf
documentația standard.semnat.pdf
ID: ae4af853-210a-4852-bc7a-7b337a156793
tenderNotice
tenderNotice
Documentația standard
18.01.19 17:00
duae MODEL - Copy.semnat.pdf
Documents history
-
duae MODEL - Copy.semnat.pdf
ID: f33e6b3e-1ca2-4d92-af7f-72b80b892fba
Evaluation Criteria
-
duae.semnat.pdf
duae.semnat.pdf
ID: f33e6b3e-1ca2-4d92-af7f-72b80b892fba
Evaluation Criteria
Evaluation Criteria
DUAE
18.01.19 17:00
Date:
28 Dec 2018, 10:26
Question's name:
Metoda de lucru?
Question:
Buna ziua! Va rog sa clarificati care va fi metoda de lucru cu aceasta licitatie, dar si cu licitatiile viitoare. Dvs, CAPCS, faceti o licitatie pentru IMU si SCTO. Platformele si sistemul Mtender nu permit la moment (si din discutii cu ei nu vor permite nici in viitor) contracte intre 3 parti. Respectiv va rog sa oferiti clarificari referitor la cum se va lucra. Noi ca operator economic nu am dori sa publicam preturile noastre, iar apoi din motive tehnice licitatia sa fie anulata... Va multumesc anticipat!
Answer (28 Dec 2018, 13:16):
Bună ziua! Vă mulțumim pentru întrebarea adresată!
Într-adevăr la moment platforma de achiziții electronice SIA RSAP M TENDER nu prevede generarea automată a contractelor trilaterale/cvadripartite.
Ne funcționalitatea rubricii menționate a fost comunicată către BERD, Ministerul Finanțelor, Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe, reprezentați platforme etc.
La moment se întreprind măsurile de rigoare pentru generarea automată a contractelor trilaterale și semnarea electronică a acestora, precum și înlăturarea altor deficiențe depistate pe platformele de achiziții.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK