Select the type of procedure
21002736
1
Enquiry period
with
10.12.2018 13:54
to 29.12.2018 14:30
to 29.12.2018 14:30
2
Bidding period
with
29.12.2018 14:30
to 05.01.2019 14:30
to 05.01.2019 14:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT
9 767 727 MDL
Period of clarifications:
10 Dec 2018, 13:54 - 29 Dec 2018, 14:30
Submission of proposals:
29 Dec 2018, 14:30 - 5 Jan 2019, 14:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Completed. Signing the contract
Reconstrucția acoperișului, schimbarea tâmplăriei și termoizolarea fațadei la clădirea IMSP Centrul de Sănătate Comrat (Repetat)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3801, MOLDOVA, UTA Găgăuzia, мун.Комрат, Pobeda, 58, ap.312
Web site
The contact person
Purchase data
Date created
10 Dec 2018, 13:54
Date modified
18 Jan 2019, 15:19
Achizitii.md ID
21002736
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
documentaţia standard (centrul de sănătate comrat - repetat).pdf
documentaţia standard (centrul de sănătate comrat - repetat).pdf
Bidding Documents
CAPITOLUL I. INSTRUCŢIUNI PENTRU OFERTANŢI (IPO) CAPITOLUL II. FIȘA DE DATE A ACHIZIȚIEI (FDA) CAPITOLUL III. FORMULARE PENTRU DEPUNEREA OFERTEI CAPITOLUL IV. CAIET DE SARCINI CAPITOLUL V. CONTRACT – MODEL
10.12.18 13:54
рабочий проект (архитектурные решения).pdf
рабочий проект (архитектурные решения).pdf
Clarification of Tender Documents
27.12.18 14:30
Date:
27 Dec 2018, 11:34
Question's name:
proiect tehnic
Question:
Buna ziua,
Va rugam sa plasati pe portal si proiectul tehnic.
Va multumim!
Answer (27 Dec 2018, 14:38):
În răspuns la solicitarea D-vă, am plasat "Рабочий проект (архитектурные решения)" în rubrica documentele procedurii de achiziție (clarificări pentru participanți).
Date:
28 Dec 2018, 09:05
Question's name:
TVA
Question:
Buna ziua. Calculam oferta cu TVA - 20% sau TVA - 0%? Va multumesc.
Answer (28 Dec 2018, 10:10):
Buna ziua. Calculați oferta cu TVA - 20%
Date:
28 Dec 2018, 09:47
Question's name:
generare duae al societatii asociate
Question:
cum generez formularul DUAE al societatii asociate
in mod normal se genereaza doar cel al societatii lider
multumesc
Answer (28 Dec 2018, 10:17):
DUAE urmează a fi prezentat cît de către liderul asociației atît și de către membrii asociației în format PDF plasat pe platforma.
Date:
28 Dec 2018, 10:29
Question's name:
multumesc, a fost un moment cand duae trebuia generat si semnat electronic
Question:
multumesc
Answer (28 Dec 2018, 11:58):
Dvs trebue să generați și să semnați electronic DUAE pentru liderul asociației și prezentați ambele variante, deci și în PDF pentru orice caz. Pentru membrii asociației numai în PDF.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK