Status complete
Estimated value without VAT 2 375 MDL
Period of clarifications: 10 Dec 2018, 10:50 - 17 Dec 2018, 0:00
Submission of proposals: 17 Dec 2018, 0:00 - 24 Dec 2018, 0:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Oferta „Ulei”pentru perioada 01.01.2019-31.06.2019
1. 15421000-5 Ulei de floarea soarelui litri 150 Nerafinat, neprăjit, in ambalaj de plastic cite 5 L, calitate superioară,
Livrarea produselor: de două ori pe săptămână, în fiecare luni și joi, cu transport specializat și autorizat a vânzătorului
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
md 3721, MOLDOVA, Străşeni, s.Lozova, str.Stefan cel Mare 27
Web site
---
The contact person
Full name
Lilian Botnaru
Contact phone
076076010
Purchase data
Date created
9 Dec 2018, 12:04
Date modified
4 Jan 2019, 8:32
Estimated value (without VAT)
2 375 MDL
The minimum downward of the price
Achizitii.md ID
21002717
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
md 3721, MOLDOVA, Străşeni, s.Lozova, str.Stefan cel Mare 27
Contract period
1 Jan 2019 08:00 - 30 Jun 2019 08:00
List of positions
1)
Title
Produse alimentare CPV: 15800000-6 - Miscellaneous food products
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
documente pentru licitație.pdf documente pentru licitație.pdf
Bidding Documents
Documentele/cerinţele de calificare/selecție pentru operatorii economici includ următoarele: 1 Neimplicarea în practici frauduloase și de corupere Documente prin care se dovedeşte îndeplinirea cerinţei • Declaraţie pe proprie răspundere, completată în conformitate cu Formularul (F 3.4) 2 Dovada înregistrării persoanei juridice Documente edificatoare cum ar fi certificate constatatoare eliberate de autoritatea competentă, în original sau copie legalizată din care să rezulte adresa actuală şi obiectul de activitate al societăţii. • Certificat/decizie de înregistrare a întreprinderii sau extras În cazul unei persoane juridice non-profit, se vor depune documente care să ateste că persoana semnatară este autorizată se desfăşoare activităţile ce fac obiectul contractului, cum ar fi: • statutul cu modificările la zi. • procese verbale relevante, etc. Pentru a-şi demonstra capacitatea de exercitare a activităţii profesionale, operatorul economic strain va prezenta documente din ţara de origine care dovedesc forma de înregistrare/ atestare ori apartenenţa din punct de vedere profesional. Da 3 Prezentarea actului ce atestă dreptul de a livra/ presta bunuri/servicii Pentru demonstrarea îndeplinirii acestei cerinţe trebuie prezentate următoarele documente: -Înștiințarea de recepționare a notificării privind inițierea activității de comerț – copie – confirmată prin semnătura şi ştampila Participantului – eliberat de APL de nivelul 1( Primărie) 4 Prezentarea de dovezi privind conformitatea produselor, identificată prin referire la specificaţii sau standarde relevante Certificat de conformitate sau declarație de conformitate eliberat/eliberată de un organizm de ceritificare acreditat (Autoritatea contractantă poate indica standarde de referință naționale, europene și internțaionale, inclusiv etichete ecologice) 5 Prezentarea de informaţii privind capacitatea tehnică și experiența specifică Ofertantul va avea minim 5 ani de experienţă specificată în livrarea bunurilor/prestarea serviciilor similare. Pentru demonstrarea îndeplinirii acestei cerinţe opertaorul economic completează formularul (F3.3) Valoarea unui contract individual îndeplinit, cu anexarea actelor doveditoare conţinând valori, perioade de livrare/prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, întocmită conform Formularului (F 3.3) 6 Demonstrarea accesului la infrastructura/mijloacele indicate de autoritatea contractantă, pe care aceasta le consideră strict necesare pentru îndeplinirea corespunzătoare a Contractului Autorefregerator, autovehicole ori autoturizme pentru transportarea produselor alimentare Documente prin care se dovedeşte îndeplinirea cerinţei: Documente care atestă faptul că ofertantul se află în posesia echipamentelor indicate de autoritatea contractantă, acestea fiind fie în dotare proprie, fie închiriate prin contracte sau convenţii. (Trebuie demonstrată inclusiv existenţa agrementelor, autorizațiilor necesare pentru utilizarea acestei infrastructuri, acolo unde legislaţia impune în mod expres) Se va completa Formularul (F 3.3) 7 Neimplicarea în situațiile descrise în art. 18 al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015 Documente prin care se dovedeşte îndeplinirea cerinţei • Declaraţie pe proprie răspundere, completată în conformitate cu Formularul (F 3.5) Documente edificatoare cum ar fi certificate şi/ sau alte documente echivalente emise de autorităţi compentente din ţara de rezidenţă a ofertantului în cazul operatorului economic străin; • Certificat cu privire la situația contribuabilului – original sau copie – eliberat de Inspectoratul Fiscal sau de organul competent în țara de reședință a operatorului economic străin (valabilitatea certificatului - conform cerinţelor Inspectoratului Fiscal al Republicii Moldova sau al organului competent în țara de reședință a operatorului economic străin); 8 Certificat de efectuare sistematică a plăţii impozitelor, contribuţiilor eliberat de Inspectoratul Fiscal Copie. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. 9 Informatii generale despre ofertant Original. Confirmat prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului Formular F 3,3 10 oferta În original . Confirmat prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului Primar Lilian Botnaru
10.12.18 10:50
Lot documents
ulei de floarea soarelui (lot 10).docx
Oferta „Ulei”pentru perioada 01.01.2019-31.06.2019 1. 15421000-5 Ulei de floarea soarelui litri 150 Nerafinat, neprăjit, in ambalaj de plastic cite 5 L, calitate superioară, Livrarea produselor: de două ori pe săptămână, în fiecare luni și joi, cu transport specializat și autorizat a vânzătorului
10.12.18 10:50

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SRL "Lovis Angro"

Tender completed
Normalized price: 2 330 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: A întrunit condițiile solicitate
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications