1
Enquiry period
with 08.12.2018 14:41
to 17.12.2018 09:30
2
Bidding period
with 17.12.2018 09:30
to 24.12.2018 11:00
3
Auction
26.12.2018 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT 233 335 MDL
Period of clarifications: 8 Dec 2018, 14:41 - 17 Dec 2018, 9:30
Submission of proposals: 17 Dec 2018, 9:30 - 24 Dec 2018, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

achiziționarea serviciilor de realimentarea/regenerarea cartușelor de la imprimantele lazer, deservirea imprimantelor/ copiatoarelor și achiziționarea consumabilelor

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
The contact person
Full name
Tiutiunnicov Rodica
Contact phone
098928555
Purchase data
Date created
8 Dec 2018, 14:41
Date modified
5 Feb 2019, 13:16
Achizitii.md ID
21002687
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Procedură de valoare mică (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare curățenie 2019.pdf anunt_de_participare curățenie 2019.pdf
tenderNotice
criterii de tehnice și evaluare
8.12.18 14:41
duae curățenie.pdf duae curățenie.pdf
Eligibility Criteria
criterii de calificare
8.12.18 14:41
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.