1
Enquiry period
with 30.11.2018 17:29
to 07.12.2018 10:00
2
Bidding period
with 07.12.2018 10:00
to 17.12.2018 18:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 888 386 MDL
Period of clarifications: 30 Nov 2018, 17:29 - 7 Dec 2018, 10:00
Submission of proposals: 7 Dec 2018, 10:00 - 17 Dec 2018, 18:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrari de reparatie la Liceul Teoretic Magdacesti
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
4829, MOLDOVA, Criuleni, s.Magdacesti, str.Stefan cel Mare 1
Web site
---
The contact person
Full name
Lidia Tentiuc
Contact phone
024833995
Purchase data
Date created
30 Nov 2018, 16:38
Date modified
14 Dec 2018, 11:47
Estimated value (without VAT)
888 386 MDL
Achizitii.md ID
21002306
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
4829, MOLDOVA, Criuleni, s.Măgdăceşti, str.Stefan cel Mare 1
Contract period
18 Dec 2018 18:01 - 21 Dec 2018 17:19
List of positions
1)
Title
Lucrari de reparatie la Liceul Teoretic Magdacesti CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Lucrari de reparatie la Liceul Teoretic Magdacesti CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
set de documente achizitii 30.11.2018.pdf set de documente achizitii 30.11.2018.pdf
tenderNotice
set de documente achizitii 30.11.2018
30.11.18 17:29
Lot documents
set de documente achizitii 30.11.2018.pdf
Caiete de sarcini
30.11.18 17:29

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Lorascom

Normalized price: 736 310 MDL
Status: Winner
Reason: Grupul de lucru, pentru achiziţii al Liceului Teoretic Măgdăcești, raionul Criuleni, format prin Ordinul nr.02 din 06.08.2018, in componența:Tentiuc Lidia, director, Roșca Uliana, contabil-șef, Rotari Iurie, director adjunct pe gospodărie, Gîrlea Ecaterina, secretar, Țurcan Elena, director adjunt a verificat dacă documentele prezentate la COP nr. ocdsb3wdp1-MD-154588826737, desfășurat repetat la 17.12.2018, ora 18:00, ale ofertelor și corespunderea la cerinţelor solicitate, a consemnat corespunderea datelor de calificare ale ofertantului Lorascom, preţurile, valoarea ofertelor, termenul de executare şi perioada de valabilitate a ofertelor etc. Astfel:Grupul de lucru recunoaște învingător pe ofertantul SRL Lorascom, cu prețul ofertei 736.310 MDL.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Lucrari de reparatie la Liceul Teoretic Magdacesti
Date:
3 Dec 2018, 09:01
Question's name:
Anuntul de participare
Question:
Buna ziua.Lista documentelor necesare unde o putem gasi?
Answer (3 Dec 2018, 13:59):
În modelul de documentație: DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de lucrări
Lucrari de reparatie la Liceul Teoretic Magdacesti
Date:
4 Dec 2018, 13:08
Question's name:
Anuntul de participare
Question:
Buna ziua. Dati lista cu documentele de atribuire
Answer (6 Dec 2018, 15:40):
Nr. d/o Denumirea documentului/cerinței Mod de demonstrare a îndeplinirii cerinţei: Obligativitatea 1. Scrisoare de inaintare Formularul F3.1 Da 2. Imputernicirea Formularul F3.2 Da 3. Formularul Ofertei F3.3 Original. Confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştanpilei participantului. Da 4. Garantia pentru oferta, F3.4 Oferta va fi insotita de o Garantie pentru oferta (emisa de o banca comerciala) Da 5. Graficul de executie F3.5 (o luna de la semnarea contractului) Da 6. Declarație de neîncadrare în situațiile ce determină excluderea de la porocedura de atribuire F3.6 Da 7. Declarație de conduită etică și neimplicarea în practice frauduloase și de corupere F3.7 Da 8. Formularul despre ofertant F3.8 Da 9. Declarație privind obligațiile contractuale față de alți beneficiari F3.9 Da 10. Lista ultimilor lucrări principale executate în ultimul an de activitate în domeniu F3.11 Da 11. Declaraţie privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului. F3.12 Da 12. Declarație privind personalul de specialitate și /sau a experților pentru implimentarea contractului F3.13 Da 13. Lista subcontractanților și părțile din contract, caresunt îndeplinite de ei. F3.14 Da 14. Raportul financiar pe anii 2016, 2017. Copia confirmata prin semnatura Da 15. Devizele locale aferente ofertei Formularele 3,5,7 cu specificaţia parametrilor tehnici solicitat în caietul de sarcini. Original, confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei participantului. Da 16. Certificat/Decizie de înregistrare a întreprinderii/extras din registul de Stat al persoanelor juridice Copie confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei participantului. Da 17. Licenţă de activitate Copie confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei participantului. Da 18. Certificate de conformitate a materialelor Copia. Confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştanpilei participantului. Da 19. Declaraţie privind personalul de specialitate propus pentru implimentarea contractului Original. Confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştanpilei participantului. Da 20. Demonstrarea accesului la personal/ un organism tehnic de specialitate, care să garanteze asigurarea unui controlul al calităţii Documente prin care se demonstrează că operatorul economic are acces la laboratoare de încercări şi teste a materialelor ce vor fi utilizate, în conformitate cu natura şi specificul lucrărilor ce fac obiectul viitorului contract. Da 21. Certificat privind lipsa sau existența restanțelor față de bugetul public național Original Da 22. Manualul calității Copie. Confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştanpilei participantului. Da 23. Certificat de atestare tehnico- materială a dirigintelui de șantier, pe fiecare gen de activitate la procedura dată Copie. Confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştanpilei participantului. Da 24. Recomandări la contractele prezentate pentru demonstrarea lucrărilor similare în ultimul an Copie confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei participantului. Da 25. Disponibilitatea de bani lichizi (certificat de la banca comerciala) Original, Confirmata prin certificat bancar - minium 800 000 lei Da 26. Certificate de conformitate a materialelor (ciment, nisip, pietris, amestec uscat, vopsele, laminat, utilaj sanitar, cabluri, corpuri electrice) Copie, confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei participantului. Da 27. Raportul financiar pe anii 2016,2017. copia confirmată prin semnătura olografă și ștampila Da 28. Avizul Inspecției de Stat în Construcții F3.16 copia confirmată prin semnătura olografă și ștampila a)Procesul verbal de verificare a întreprinderii. Da 29. Perioada de garanție a lucrarilor Minium - 2ani, maxim- 5ani. Da 30. Demonstrarea accesului la personal/ un organism tehnic de specialitate, care săgaranteze asigurarea unuicontrolul al calităţii Documente prin care se demonstrează că operatorul economic are acces la laboratoare de încercări şi teste a materialelor ce vor fi utilizate, în conformitate cunatura şi specificul lucrărilor ce fac obiectul viitorului contract Da 31. Informație privind asocierea F3.15 Da 32. Avizul Inspecției de Stat în Construcții F3.16 copia confirmată prin semnătura olografă și ștampila a)Procesul verbal de verificare a întreprinderii. Da 33. Persoanele autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: Orice persoana este autorizata sa asiste la deschiderea ofertelor. Da 34. FACTORII DE EVALUARE A OFERTELOR VOR FI URMATORII: 1. Prețul- 80%. 2. Termenul de execuție a lucrărilor -10% 3. Perioada de garanție a lucrărilor executatte-10% 1. Punctajul pentru factorul de evaluare „preţul ofertei” se acordă astfel: a) pentru cel mai scăzut dintre preţurile ofertelor se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt preţ decît cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: P(n) =(preţ minim/preţ (n) x punctajului maxim alocat).Preţurile care se compară în vederea acordării punctajului sînt preţurile totale ofertate pentru execuţia lucrărilor exclusiv TVA Da 35. Garantia de buna executare a contractului: 15 % din suma contractului. Se constituie dupadesemnarea ofertei cistigatoare dar pina la semnarea contractului. a) Garanția de buna executare (emisă de o bancă comercială) Da 36. Locul desfasurarii lucrarilor Liceul Teoretic Măgdăcești, raionul Criuleni – lucrari de reparatie Da 37. Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului va fi: Oferta cea mai avantajoasa economic Da 38. Termenul contractului și modalitatea de achitare a lucrărilor: Achitarea va avea loc în II două tranșe: I - 50% din sumă în termen de 5 zile după recepționarea proceselor verbale finale a tuturor lucrarilor, II - 50% in limita alocarilor pentru anul 2018. Termenul de valabilitate a contractului - 31/12/2019. Da
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications