Status Cancelled
Estimated value without VAT 729 160 MDL
Period of clarifications: 28 Nov 2018, 10:21 - 6 Dec 2018, 2:00
Submission of proposals: 6 Dec 2018, 2:00 - 18 Dec 2018, 2:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrari de instalare a unui ascensor pentru persoane cu dezabilitati pentru accesul liber si comod in holul primarii. De asemenea dupa determinarea cistigatorului autoritatea contractanta are dreptul de a cere prezentarea documentelor din partea ofertatului necesare acest tender ca de exemplu :
1. Neimplicarea în practici frauduloase și de corupere
2. Dovada înregistrării persoanei juridice, în conformitate cu prevederile legale din ţara în care ofertantul este stabilit
6. Demonstrarea experienței operatorului economic în domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmează a fi atribuit
7. Demonstrarea accesului la infrastructura/mijloacele indicate de autoritatea contractantă, pe care aceasta le consideră necesare pentru îndeplinirea contractului ce urmează a fi atribuit
8. Neîncadrarea în situațiile ce determină excluderea de la procedura de atribuire, ce vin în aplicarea art. 18 din Legea nr. 131 din 03.07.2015
9. Oferta
10. Informații generale despre ofertant
11. Raportul financiar
12. Demonstrarea accesului la personalul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a obiectului contractului ce urmează a fi atribuit (personalul de specialitate care va avea un rol esenţial în îndeplinirea acestuia)
13. Minim ani de experiență specifică în livrarea bunurilor şi/sau serviciilor similare
14. Valoarea minimă (suma) a unui contract individual îndeplinit pe parcursul perioadei indicate (numărul de ani)
15. Scrisoare de înaintare
16. Împuternicire
17. Perioada de garanție a lucrarilor
18. Graficul de execuţie a lucrării
19. Garanţia pentru ofertă
20. Licenţa de activitate
21. Declaraţie privind obligaţiile contractuale faţă de alţi beneficiari
22. Lichiditatea generală
23. Certificat de efectuare sistematică a plăţii impozitelor, contribuţiilor eliberat de Inspectoratul Fiscal
24. Avizul Inspecţiei de Stat în Construcţii
25. Certificat de atestare tehnico profesională a dirigintelui de şantier
26. Manualul calitaţii
27. Documente prin care se demonstrează că operatorul economic are acces la laboratoare de încercări şi teste a materialelor ce vor fi utilizate, în conformitate cu natura şi specificul lucrărilor ce fac obiectul viitorului contract
28. Lista subcontractanţilor şi partile din contract care sunt îndeplinite de către aceştea
29.Informaţia privind asocierea
30. Recomandări la contractele prezentate pentru demonstrarea lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani
31. Formularul nr.7 (deviz ofertă)
32. Formularul nr.5 (catalogul preţurilor unitare)
33. Formularul nr.3 (borderou de resurse)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, str. 31 August 1989, 100
Web site
---
The contact person
Full name
Eugeniu Bodean
Contact phone
069953437
Purchase data
Date created
27 Nov 2018, 15:17
Date modified
28 Nov 2018, 15:32
Estimated value (without VAT)
729 160 MDL
Achizitii.md ID
21002067
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, 100
Contract period
19 Dec 2018 10:00 - 30 Apr 2019 11:00
List of positions
1)
Title
Reconstruirea holului clădirii Primăriei municipiului Chişinău in vederea instalarii unui ascensor pentru persoane cu mobilitate redusă din str. Ștefan cel Mare și Sfant CPV: 71500000-3 - Construction-related services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
documentati standart pentru lucrari.docx
Bidding Documents
28.11.18 15:15
duae.doc
Bidding Documents
28.11.18 15:15
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
28.11.18 15:19
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications