1
Enquiry period
with 22.11.2018 09:09
to 29.11.2018 10:00
2
Bidding period
with 29.11.2018 10:00
to 08.12.2018 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT 2 297 000 MDL
Period of clarifications: 22 Nov 2018, 9:09 - 29 Nov 2018, 10:00
Submission of proposals: 29 Nov 2018, 10:00 - 8 Dec 2018, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Mobilier de birou (mese, tumbe, dulapuri) în conformitate cu cerințele tenice stabilite de autoritatea contractantă

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chișinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Șargu-Rusu
Contact phone
022823292
Purchase data
Date created
22 Nov 2018, 8:24
Date modified
17 Dec 2018, 17:38
Achizitii.md ID
21001798
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Mobilier de birou
Budget: 2297000.0 MDL
Complete
Documents of the procurement procedure
FDA mobila.pdf FDA mobila.pdf
Bidding Documents
Fișa de date a achiziției mobilier de birou
22.11.18 09:09
Specificații tehnice mobilier sfs.pdf Specificații tehnice mobilier sfs.pdf
Technical Specifications
Specificații tehnice mobilier de birou, conform necesităților Serviciului Fiscal de Stat
22.11.18 09:09
DUAE mobilier.pdf DUAE mobilier.pdf
Bidding Documents
Documentul unic de achiziție european este obligatoriu spre completare și prezentare pentru aprecierea calificării ofertei prezentate
22.11.18 09:09
Anuntul de participare mobilier de birou.pdf Anuntul de participare mobilier de birou.pdf
tenderNotice
Anunțul de participare mobilier de birou
22.11.18 09:09
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.