1
Enquiry period
with 20.11.2018 12:27
to 27.11.2018 14:10
2
Bidding period
with 27.11.2018 14:10
to 05.12.2018 14:10
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT 541 667 MDL
Period of clarifications: 20 Nov 2018, 12:27 - 27 Nov 2018, 14:10
Submission of proposals: 27 Nov 2018, 14:10 - 5 Dec 2018, 14:10

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea computerelor staționare compuse din (bloc de sistem, monitoare, tastieră și mouse) pentru asigurarea cu tehnică de calcul a Aparatului Comisiei Electorale Centrale și Achiziționarea imprimantelor multifuncționale, conform documentației de atribuire.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri 119
The contact person
Full name
Condrea Andrei
Contact phone
022 578 994
Purchase data
Date created
20 Nov 2018, 12:51
Date modified
11 Dec 2018, 17:28
Achizitii.md ID
21001713
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard.pdf documentatia_standard.pdf
Bidding Documents
Modificare punctul 3.5.: Termenii de livrare solicitate: pînă la 24 decembrie 2018.
20.11.18 12:27
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
Modificarea punctului 11 din Anunț: Termenii și condițiile de livrare solicitate: pînă la 24 decembrie 2018.
20.11.18 12:27
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.