Status complete
Estimated value without VAT 1 583 330 MDL
Period of clarifications: 16 Nov 2018, 16:42 - 23 Nov 2018, 18:28
Submission of proposals: 23 Nov 2018, 18:28 - 18 Dec 2018, 18:29
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Echipament specializat (fotografiere, scanarea amprentelor digitale, scanarea semnăturii)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
The contact person
Full name
Oxana Bulicanu
Contact phone
022504891
Purchase data
Date created
16 Nov 2018, 16:24
Date modified
8 Feb 2019, 8:10
Estimated value (without VAT)
1 583 330 MDL
Achizitii.md ID
21001613
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Contract period
19 Dec 2018 18:31 - 31 Dec 2019 18:31
List of positions
1)
Title
Echipament specializat (fotografiere, scanarea amprentelor digitale, scanarea semnăturii) CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anexa nr. 1.pdf anexa nr. 1.pdf
Technical Specifications
Anexa nr. 1
16.11.18 16:42
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
Anunţ de participare
16.11.18 16:42
documentatia standart.doc
Bidding Documents
Documentaţia standard
16.11.18 16:55
duae licitatie.doc
Bidding Documents
DUAE
16.11.18 16:55

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

BASS Systems

Tender completed
Normalized price: 1 898 213,33 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Agenţia Servicii Publice vă informează despre rezultatele evaluării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin licitație deschisă din 18.12.2018 privind achiziţionarea echipamentului specializat (fotografiere, scanarea amprentelor digitale, scanarea semnăturii) în conformitate cu standardele internaţionale OACI, NIST şi BioAPI privind metodologia de colectare a datelor şi de analiză a documentelor biometrice sau echivalent. Astfel, în temeiul deciziei grupului de lucru pentru achiziții publice din data de 04.01.2019 s-a decis desemnarea câștigătorului procedurii de achiziție, cu încheierea contractului de achiziție publică, operatorul economic „Bass Systems” SRL, conform criteriului de evaluare stabilit în documentația de atribuire – corespunderea tuturor cerințelor tehnice și criteriului ,,prețul cel mai scăzut” pe lot.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications