1
Enquiry period
with 15.11.2018 16:38
to 23.11.2018 15:25
2
Bidding period
with 23.11.2018 15:25
to 22.12.2018 14:55
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 247 257,70 MDL
Period of clarifications: 15 Nov 2018, 16:38 - 23 Nov 2018, 15:25
Submission of proposals: 23 Nov 2018, 15:25 - 22 Dec 2018, 14:55
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de pază tehnică a oficiilor teritoriale - 26 oficii (Anexa nr. 3)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Pușkin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Irina Chiroșca
Contact phone
+37322504658
Purchase data
Date created
Date modified
21 Nov 2018, 15:25
Estimated value (without VAT)
247 257,70 MDL
Achizitii.md ID
21001511
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, MOLDOVA, mun.Chişinău, Oficiile teritoriale ale ASP, Oficiile teritoriale ale ASP, MOLDOVA, mun.Chişinău, Oficiile teritoriale ale ASP, Oficiile teritoriale ale ASP
Contract period
1 Jan 2019 00:00 - 30 Dec 2019 00:00
List of positions
1)
Title
Servicii de pază tehnică a oficiilor teritoriale - 26 oficii (Anexa nr. 3) CPV: 79710000-4 - Security services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
DUAE
Bidding Documents
DUAE
15.11.18 16:38
Anunt
tenderNotice
Anunț
15.11.18 16:38
Anexele
Technical Specifications
Anexele
15.11.18 16:38
Documentatia standart Paza
Bidding Documents
Documentația standard
15.11.18 16:38
Anexele modificate
Technical Specifications
Anexele modificate
21.11.18 15:25

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

IS SERVICII PAZA A MAI

Normalized price: 368 670,24 MDL
Status: Cancelled
Reason: În temeiul art. 69 alin. (6) lit. a) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice s-a decis neacceptarea ofertei operatorului economic ÎS Servicii Pază MAI, deoarece acesta nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție pentru toate loturile, respectiv nu au fost prezentate următoarele documente: 1. DUAE; 2. Oferta F3.1, F4.1, 4.2; 3. Garanţia pentru ofertă 2%; 4. Disponibilitatea de grupe de intervenție operativă proprii, confirmat prin descifrarea locurilor dislocației în raioanele respective. Asigurarea timpului de reacționare al grupurilor intervenției operative în timp de 7-15 minute de la declanșarea sistemului de semnalizare la obiectivul păzit; 5. Existența și funcționarea Dispeceratului Pază Centralizat propriu; 6. Parvenirea la Dispeceratul Pază Centralizat ( DPC) a semnalului de alarmă de la obiectiv minimum prin trei canale de transmitere a datelor (linia telefonică, canal radio, Ethernet); 7. Disponibilitatea sistemului de semnalizare de a transmite declanșările prin SMS la numărul de telefon a Beneficiarului; 8. Transmiterea declanșărilor a sistemului de semnalizare a incendiilor din obiectiv la DPC și la Serviciul protecției civile; 9. Păstrarea arhivei declanșărilor la obiectivelor ale Beneficiarului în perioada de cel puțin 2 luni; 10. Disponibilitatea de licență privind activitatea de proiectare pentru instalații și rețele tehnico-edilitare, reconstrucții (anexa p. 8.1 ”se permit lucrările contra incendiului, intruziunilor din exterior”); 11. Înlăturarea defecțiunilor tehnice a sistemului de semnalizare pază și a incendiilor în decurs de 24 ore din momentul anunțării de către persoana responsabilă din oficiu; 12. Conectarea la DPC sistemelor de semnalizare pază și a incendiilor, instalate la oficiile, fără cheltuieli suplimentare; 13. Disponibilitatea de Certificatul ISO 9001 valabil; 14. Disponibilitate de bani lichizi (sau capital circulant, sau de resurse creditare în suma de minim 1 000.000 lei) sau copia Contractului de asigurare a activității de pază privind asigurarea răspunderii civile profesionale (răspundere materială) per caz în suma de cel puțin 1 000 000,00 de lei; 15. Capacitatea minimă de producere sau echipamente necesare. Să dispună de minim 30 unități de transport; 16. Numărul angajaților întreprinderii să nu fie mai mic de 200 de unități; 17. Salariul mediu lunar calculat al angajaților întreprinderi pentru perioada de 6 luni calendaristice consecutive, finalizate până la luna calendaristică precedentă față de termenul limită de depunere a ofertelor, să nu fie mai mic de cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real, la care se adaugă 30%; 18. Neimplicarea în practici frauduloase și de corupere – F 3.4; 19. Neimplicarea în situațiile descrise în art. 18 al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015 – F 3.5.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Argus-S

Normalized price: 373 053,36 MDL
Status: Winner
Reason: Grupul de lucru a a decis de a desemna câștigător operatorul economic ÎCS OP Argus –S SRL, deoarece oferta acestuia corespunde tuturor cerințelor expuse în documentația de atribuire și criteriului ,,prețul cel mai scăzut” pe lot, cu încheierea contractului de achiziții publice, potrivit cadrului normativ în vigoare.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications