1
Enquiry period
with 15.11.2018 13:52
to 22.11.2018 14:00
2
Bidding period
with 22.11.2018 14:00
to 13.12.2018 14:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 333 333 MDL
Period of clarifications: 15 Nov 2018, 13:52 - 22 Nov 2018, 14:00
Submission of proposals: 22 Nov 2018, 14:00 - 13 Dec 2018, 14:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de mentenanță și suport a sistemului de stocare a datelor la nivel central HP 3Par
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Pușkin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Diana Ignatiuc
Contact phone
+37322269454
Purchase data
Date created
Date modified
15 Nov 2018, 13:52
Estimated value (without VAT)
333 333 MDL
Achizitii.md ID
21001498
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
09100, MOLDOVA, mun.Chişinău, Agenția Servicii Publice, str. A.Pușkin, 42, mun. Chișinău, Agenția Servicii Publice, str. A.Pușkin, 42, mun. Chișinău
Contract period
1 Jan 2019 00:00 - 31 Dec 2019 00:00
List of positions
1)
Title
Servicii de mentenanță și suport a sistemului de stocare a datelor la nivel central HP 3Par CPV: 72300000-8 - Data services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
documentatia standart licitatie servicii
Technical Specifications
documentatia standard
15.11.18 13:52
anexa 1
Technical Specifications
anexa
15.11.18 13:52
anunt de participare
tenderNotice
anunt de participare
15.11.18 13:52
duae licitatie
Bidding Documents
duae
15.11.18 13:52

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

BASS Systems

Normalized price: 328 500 MDL
Status: Winner
Reason: Agenţia Servicii Publice vă informează despre rezultatele evaluării ofertelor depuse în cadrul licitaţiei din 13.12.2018 privind achiziționarea serviciilor de înlocuire (servicii de mentenanță și suport a sistemului de stocare a datelor la nivel central HP 3Par). În context, în baza hotărârii grupului de lucru pentru achiziții publice din data de 21.12.2018, s-a decis desemnarea câştigătorului procedurii de achiziţie SRL ”Bass Systems”, deoarece oferta corespunde tuturor cerințelor expuse în documentația de atribuire și criteriului ”prețul cel mai scăzut”, cu încheierea contractului de achiziții publice, potrivit cadrului normativ în vigoare.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications