1
Enquiry period
with 29.10.2018 14:12
to 05.11.2018 14:00
2
Bidding period
with 05.11.2018 14:00
to 25.11.2018 14:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT 638 800 MDL
Period of clarifications: 29 Oct 2018, 14:12 - 5 Nov 2018, 14:00
Submission of proposals: 5 Nov 2018, 14:00 - 25 Nov 2018, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

pentru anul 2018

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Web site
---
The contact person
Full name
Moisenco Cristina
Contact phone
022 250-809
Purchase data
Date created
1 Nov 2018, 9:06
Date modified
3 Dec 2018, 10:06
Achizitii.md ID
21000464
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
DUAE doc.pdf DUAE doc.pdf
Bidding Documents
Formularul Standard al Documentului Unic de Achizitii European
29.10.18 14:12
FDA bunuri Oftalmologice.pdf FDA bunuri Oftalmologice.pdf
Bidding Documents
Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri; a) Oferta va fi însoţită de o Garanţie pentru ofertă (emisă de o bancă comercială) conform formularului F3.2 din secţiunea a 3-a – Formulare pentru depunerea ofertei sau b) Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante, conform următoarelor date bancare: Beneficiarul plăţii:IMSP Institutul de Medicină Urgentă Denumirea Băncii: Victoriabank S.A. Codul fiscal:1003600152606 Contul de decontare; MD55VI022510300000002MLD Contul trezorerial: Contul bancar: VICBMD2X416 cu nota “Pentru setul documentelor de atribuire” sau “Pentru garanţia pentru ofertă la licitaţia publică nr. ____ din _______” sau
29.10.18 14:12
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.