1
Enquiry period
with 09.11.2018 11:44
to 22.11.2018 12:45
2
Bidding period
with 22.11.2018 12:45
to 29.11.2018 12:45
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT 750 000 MDL
Period of clarifications: 9 Nov 2018, 11:44 - 22 Nov 2018, 12:45
Submission of proposals: 22 Nov 2018, 12:45 - 29 Nov 2018, 12:45

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Evenimentul va avea loc la data de 14 decembrie 2018.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 126
Web site
---
The contact person
Full name
Prozorovschi Adrian
Contact phone
078 800 641
Purchase data
Date created
9 Nov 2018, 11:44
Date modified
30 Nov 2018, 21:11
Achizitii.md ID
21000256
CPV
79953000-9 - Servicii de organizare de festivaluri
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
DUAE.doc
Bidding Documents
9.11.18 11:44
Documentatia standard servicii .docx
Bidding Documents
Documentatia de atribuire, ce include Fisa de date pentru achizitie (FDA) precum și instrucțiunile pentru ofertanți, inclusiv formulare 4.1 Specificatia tehnica, Formularul 4.2 Specificatia de pret, contractul model etc.
9.11.18 11:44
Anunt de participare.docx
tenderNotice
Documentul curpinde informația detaliată a obiectului de achiziție (specificatia tehnică, condițiile si criteriile de calificare) solicitat de către autoritatea contractantă.
9.11.18 11:44
Rechizite bancare.docx
Bidding Documents
Date bancare ale IP Oficiului National al Viei si Vinului.
9.11.18 11:44
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.