1
Enquiry period
with 24.10.2018 13:47
to 30.10.2018 14:00
2
Bidding period
with 30.10.2018 14:00
to 12.11.2018 14:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT 391 106 MDL
Period of clarifications: 24 Oct 2018, 13:47 - 30 Oct 2018, 14:00
Submission of proposals: 30 Oct 2018, 14:00 - 12 Nov 2018, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparații generale și de renovare a 5 birourilor de probațiune amplasate, după cum urmează:
- Biroul de probațiune Cahul, or. Cahul, str. Ioan Vodă cel Cumplit, 71;
- Biroul de probațiune Florești, or. Florești, str. Frunză, 32;
- Biroul de probațiune Fălești, or. Fălești, str. M. Eminescu, 9;
- Biroul de probațiune Căușeni, or. Căușeni, str. Ștefan cel Mare și Sfînt, 6;
- Biroul de probațiune Strășeni, or. Srășeni, str. M. Eminescu, 56

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Alecsandri, 1
The contact person
Full name
Obreja Oleg
Contact phone
067441141
Purchase data
Date created
24 Oct 2018, 13:47
Date modified
26 Nov 2018, 8:28
Achizitii.md ID
21000238
CPV
45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
DOCUMENTAȚIA STANDARD LUCRĂRI 2018.pdf DOCUMENTAȚIA STANDARD LUCRĂRI 2018.pdf
Bidding Documents
Documentația standard pentru Lucrări de reparații generale și renovare
24.10.18 13:47
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.