Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
24.10.2018 13:47
to 30.10.2018 14:00
to 30.10.2018 14:00
2
Bidding period
with
30.10.2018 14:00
to 12.11.2018 14:00
to 12.11.2018 14:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT
391 106 MDL
Period of clarifications:
24 Oct 2018, 13:47 - 30 Oct 2018, 14:00
Submission of proposals:
30 Oct 2018, 14:00 - 12 Nov 2018, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Completed. Signing the contract
Lucrări de reparații generale și de renovare a 5 birourilor de probațiune amplasate, după cum urmează:
- Biroul de probațiune Cahul, or. Cahul, str. Ioan Vodă cel Cumplit, 71;
- Biroul de probațiune Florești, or. Florești, str. Frunză, 32;
- Biroul de probațiune Fălești, or. Fălești, str. M. Eminescu, 9;
- Biroul de probațiune Căușeni, or. Căușeni, str. Ștefan cel Mare și Sfînt, 6;
- Biroul de probațiune Strășeni, or. Srășeni, str. M. Eminescu, 56
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Alecsandri, 1
Web site
The contact person
Purchase data
Date created
24 Oct 2018, 13:47
Date modified
26 Nov 2018, 8:28
Achizitii.md ID
21000238
MTender ID
CPV
45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparații generale și de renovare a Biroului de probațiune Căușeni, or. Căușeni, str. Ștefan cel Mare și Sfînt, 6;
Budget: 24067.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 2 - Lucrări de reparații generale și de renovare a Biroului de probațiune Florești, or. Florești, str. Frunză, 32
Budget: 191667.0 MDL
Complete
Lot nr. 3 - Lucrări de reparații generale și de renovare a Biroului de probațiune Fălești, or. Fălești, str. M. Eminescu, 9;
Budget: 35323.0 MDL
Complete
Documents of the procurement procedure
DOCUMENTAȚIA STANDARD LUCRĂRI 2018.pdf
DOCUMENTAȚIA STANDARD LUCRĂRI 2018.pdf
Bidding Documents
Documentația standard pentru Lucrări de reparații generale și renovare
24.10.18 13:47
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK