Status Cancelled
Estimated value without VAT 75 000 MDL
Period of clarifications: 16.05.19 13:38 - 21.05.19 13:00
Submission of proposals: 21.05.19 14:00 - 24.05.19 14:00
Auction start date: 27 May 2019 14:28

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de mentenanță și dezvoltare ale Sistemului informațional de evidență contabilă - 1C - Contabilitate versiune 8.2
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Membrii grupului de lucru au examinat oferta depusă de către operatorul economic „Modern Sistem” SRL și au propus de a respinge oferta, pe motiv că nu corespunde caietului de sarcini. Oferta depusă conține în sine condiții suplimentare, neacceptabile pentru instituție.
Date of cancellation
19 Aug 2019, 10:43
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2025, Moldova, Republic of, mun. Chisinau, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
The contact person
Full name
Diana Cucereanu
Contact phone
---
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
75 000 MDL
The minimum downward of the price
750 MDL
Date of last modifications
19 Aug 2019 10:43
ID
69142a58ae064ca49b3e3ec11c756c20
List of positions
1)
Title
Servicii de mentenanță și dezvoltare ale Sistemului informațional de evidență contabilă - 1C - Contabilitate versiune 8.2 CPV: 72000000-5 - IT services: consulting, software development, Internet and support
Delivery address: MD-2025, MD, mun. Chisinau, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Delivery period: 27 Apr 2019 9:00 - 31 Dec 2019 9:00
Quantity: 1
Unit of measurement: lot [unit of procurement]
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
Tabel oferta-1C.xlsx
Technical Specifications
16.05.19 13:38
Caiet de sarcini-1C.pdf Caiet de sarcini-1C.pdf
Clarification of Tender Documents
16.05.19 13:39
anunt_de_participare-1C.pdf anunt_de_participare-1C.pdf
Evaluation Criteria
16.05.19 13:40
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications