1
Enquiry period
with 20.03.2019 16:36
to 22.03.2019 17:00
2
Bidding period
with 23.03.2019 16:38
to 29.03.2019 16:28
3
Auction
01.04.2019 11:03
4
Qualification
5
Bids have been evaluated

Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 162 000 MDL
Period of clarifications: 20.03.19 16:36 - 22.03.19 17:00
Submission of proposals: 23.03.19 16:38 - 29.03.19 16:28
Auction start date: 1 Apr 2019 11:03

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Serviciul se va acorda în 19 subdiviziuni teritoriale ale Agenției Naționale pentru Ocuparea Forței de Muncă pentru executarea serviciilor de menaj cu volumul total de 2186,7 m.p:
1. or. Briceni, str. Independenţei, 3, (54 m.p)
2. or. Cahul str. Şt. cel Mare, 15,( 294,5 m.p)
3. or. Donduşeni,
str. Feroviarilor, 4, (89 m.p)
4. or. Drochia,
str. Independenţei, 15, (89,3 m.p)
5. or. Făleşti,
str. M. Eminescu, 9, (104 m.p)
6. or. Ialoveni,
str. A. cel Bun, 49, (100 m.p)
7. or. Orhei
str. V. Lupu, 24, (97 m.p)
8. or. Rezina,
str. Sciusev, 2a, (89 m.p)
9. or. Râşcani,
str. 31 August, 16, (81 m.p)
10. or. Sângerei,
str. Independenţei, 136, (100 m.p)
11. or. Soroca,
str. V. Alecsandri, 2, (167,3 m.p)
12. or. Şoldăneşti,
str. Păcii 8-A, (58 m.p)
13. UTAG (or. Comrat),
str.Tretiacov, 36, (53 m.p)
14. UTAG ( or. Ceadîr-Lunga),
str. Lenin, 52, (52 m.p)
15. UTAG (Vulcănești),
or. Vulcănești, str. Lenin, 90, (32 m.p)
16. mun. Chişinău, (sec. Centru)
str. M. Varlaam, 90, (336,5 m.p)
17. mun. Chişinău, (sec.Botanica)
str. Nicolae Titulescu 8, (135,1 m.p)
18. mun. Bălţi,
str. A. Puşkin, 6, (205 mp)
1. Grafic de prestare: două zile lucratoare în saptamana pina la 8:00 .
2. În servicii de curațenie se vor include:
- spalarea pardoselelor;
- ștergerea pervazurilor;
- ștergerea geamurilor și ușilor;
- stergerea suprafetelor
(mese, dulapuri, safeuri și altele);
- golirea coșurilor de gunoi;
-aspiratea prafului de pe machete și covoare din birou;
2. În servicii de curațenie pentru or. Cahul (5 persoane, WC interior), or. Soroca (5 persoane, WC – in exterior), mun. Bălţi (7 persoane, WC interior), mun. Chişinău, (sec. Centru, WC interior)(28 persoane, WC interior) mun. Chişinău, (sec.Botanica, WC interior)(2 persoane)
se vor include suplimentar:
- dezinfectarea WC, lavoare, closet - zilnic (5 ori pe săptămînă);
- ștergerea teracotei și ușilor - zilnic (5 ori pe săptămînă);
- golirea coșurilor de gunoi - zilnic (5 ori pe săptămînă).
-Dozatoarele de hirtie igienică și săpun vor fi instalate de către operatorul economic cu titlu gratuit pe perioada valabilității contractului.
3. Prestatorul asigură echipament, dispozitive, aspiratoare, mopuri, soluții necesare, echipament pentru protecția individuală, materiale pentru curățenie, dozatoare de hîrtie igienică, dozatoare de săpun (detergenți, dezinfectanți, poliroli, sacoșe, de gunoi,soluții, etc) Serviciile vor fi asigurate cu personal calificat, bine structurat cantitativ și temeinic instruit.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, Republica Moldova, Chisinau, Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 1
The contact person
Full name
Camerzan Andrei
Contact phone
---
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
162 000 MDL
The minimum downward of the price
650 MDL
Date of last modifications
17 Apr 2019 14:16
ID
1a0b49c729754d9e945fb3f054f662d3
List of positions
1)
Title
servicii de menaj si curatenie CPV: 90900000-6 - Cleaning and sanitation services
Delivery address: MD-2009, MD, mun. Chisinau, Chișinău, str. Vasile Alecsandri,1
Delivery period: 1 Apr 2019 16:29 - 31 Dec 2019 16:29
Quantity: 2187
Unit of measurement: square metre
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
Documentatia standart.docx
22.03.19 10:16
DUAE Menaj.doc
20.03.19 16:36
Participants list
Qualification
1
Participant(s) name(s):

Proterra Grup

Normalized price: 161 947,35 MDL
Status: Winner
Corespunderea cerintelor solicitate
Corespunderea cerintelor caietului de sarcini
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Auction
1
Participant(s) name(s): Proterra Grup
Normalized price: 161 947,35 MDL
Documents provided with the proposal
Date:
21 Mar 2019, 11:41
Question's name:
Servicii
Question:
bună după-amiază Vă rugăm să clarificați următoarele întrebări: 1. Costul estimat este de 162.000, iar documente standart este de 190.000. Care este costul estimat și câte luni sunt orientative? 2. Câte sisteme de distribuire (hârtie igienică și săpun lichid) trebuie să instalați și ce calitate? 3. Care este cantitatea de produse de igiena (hârtie igienică și săpun) de care aveți nevoie pentru o lună și pentru întreaga perioadă de prestare a serviciilor? 4. Care este numărul de angajați al biroului pentru calculul standardelor produselor igienice? 5. Care este numărul de toalete și de ce adrese? 6. Sunt toaletele din regiunile exterioare sau în cameră?
Answer (22 Mar 2019, 10:11):
1. 162 mii far TVA, 9 luni. 2. restul raspunsurilor sunt in documentatia la procedura.
Date:
22 Mar 2019, 15:18
Question's name:
Solicităm să clarificați următoarele
Question:
Solicităm să clarificați următoarele: 1. Care este numărul total de angajați per 19 subdiviziuni teritoriale pentru calculul standardelor produselor igienice ? 2. Câte sisteme de distribuire (hârtie igienică și săpun lichid) sunt necesare? Menționăm că în conformitate cu art.35 alin (2) a Legii nr.131 din 03.07.2015 ,, Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic, cu excepţia procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, caz în care această perioadă nu trebuie să depăşească o zi lucrătoare.’’
Answer (22 Mar 2019, 16:29):
1. 101 persoane in 19 agentii 2. 5 sisteme de distribuire hirtie igienica si dozatoare sapun
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications