Status Cancelled
Estimated value without VAT 80 000 MDL
Period of clarifications: 26.02.19 16:36 - 27.02.19 17:00
Submission of proposals: 28.02.19 09:00 - 4.03.19 16:32
Auction start date: 5 Mar 2019 13:03

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de deservire a tehnicii de calcul.
I. Computer. Cantitatea 169 buc.
Unitatea de măsură: intervenții
Cantitatea intervențiilor: 1650

Deservirea tehnică se efectuează la necesitate la sediile:

1. DGASS, str. București, 53, București, 35, Eminescu, 42, mun. Chişinău;
(40 comp.)
2. DAS sectorul Centru, str. Eminescu, nr. 29, mun. Chişinău (25 comp.);
3. DAS sectorul Buiucani, str. Alba Iulia, nr. 5, mun. Chişinău (22 comp.);
4. DAS sectorul Botanica, str. Titulescu, nr. 47, mun. Chişinău (25 comp.);
5. DAS sectorul Râșcani, str. Grigore Vieru, nr. 17, mun. Chişinău (33 comp.);
6. DAS sectorul Ciocana, str. Mircea cel Bătrân, nr. 5/2, mun. Chişinău. (24 comp.)

1) Lucrări profilactice cu programe SOFT. Lucrările profilactice includ:
Verificarea jurnalelor Domain controller şi staţiilor de lucru.Se efectuează reînnoirea driverelor echipamentelor (la necesitate) înstalarea actualizărilor critice pentru Domain controller şi staţiile de lucru.Reinnoirea bazelor softurilor Antivirus Softurile deservite:Linux, Windows, Microsoft Windows (toate versiunile oficiale) cu toate componentele (Outlook Express), Microsoft Office (toate versiunile oficiale),Web brousers,Soluţii Antivirus, Verificarea lucrului sistemelor de actualizare automată pentru softurile ce pot fi actualizate în regim automat reinstalare softurilor adăugătoare pe staţiile de lucru şi servere în dependenţă de necesităţile apărute.
2) Ajustarea și deservire Sistemului Informaţional Automatizat Asistența Medicală Spitalicească .
3) Lucrări profilactice cu echipamente şi reţele. Ajustare echipament, Mikrotik. Deservire Vpn-Tunel IPSEC.
4) Lucrări de conectare sau înlocuire a echipamentelor periferice sau a celor defectate, procurate de beneficiar, verificarea canalelor fizice (sistemului de cabluri) de transmitere a datelor în reţeaua beneficiarului.
5) Chemări urgente: Sunt iniţiate de beneficiar, în cazul în care Beneficiarul solicită efectuarea deservirii tehnică, a tehnicii de calcul, se face printr-un apel telefonic, iar Prestatorul se obligă să iniţieze deservirea în cel mult 30 minute de la primirea solicitării, indifferent de locul apariţiei defecţiunii. Se efectuează in cazul apariţiei problemelor cu sistemele operaţionale ale staţiilor de lucru şi cuprind remedierea lor şi/sau reinstalarea sistemelor de operare. Schimbarea setărilor sistemelor operaţionale şi softurilor instalate pe staţiile de lucru şi servere.
6) Efectuarea profilaxiei trimestriale a tehnicii de calcul. Testarea componentelor şi întocmirea raportului tehnic,Curăţirea de praf şi scimbul termopastei, Schimbul, instalarea şi reglarea componentelor.
7) Întocmirea jurnalului de evident a lucrărilor effectuate, precum si sigilarea blocurilor de sistem.

II. Deservirea SERVER. Cantitatea: 2 buc.
Unitatea de măsură: intervenții
Cantitatea intervențiilor: 24x7 (nelimitat)

1. Lucrări profilactice si configurare cu programe SOFT Windows Server 2003/2008/2012;
2. Сonfigurarea securității și autentificarea utilizatorilor.
3. Rezervat Baza de Data 1C, ASISOC;
Ajustarea și deservire Sistemului Informaţional Automatizat Asistența Medicală Spitalicească;
4. Deservire Vpn-Tunel.
III. Arenda Server Virtual Privat si Mikrotik. Cantitatea: 1 buc.
Unitatea de măsură: intervenții
Cantitatea intervențiilor: 1

1. Arenda Server Virtul Privat (Pentru Soft ASISOC)
1.1. Server - CPU XEON 4*2,5 GHZ,
1.2. RAM 16 GB,
1.3. SSD 250 GB,
1.4. OS Windows Server 2012 Stadart,
1.5. Internet 1000 Mbit
2. Mikrotik
2.1. Model - Mikrotik RB2011UiAS
3. FTP Server pentru rezervarea datelor - 100 Gb.
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Autoritatea contractantă anulează procedura de achiziţie: Servicii de deservire a tehnicii de calcul, deoarece ofertele nu a fost elaborate şi prezentate în conformitate cu cerinţele cuprinse în documentaţia de atribuire.
Date of cancellation
6 Mar 2019, 14:28
Published on: 6.03.19 14:28
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, Moldova, Republic of, mun. Chisinau, mun.Chişinău, str. Bucureşti nr. 53
Web site
---
The contact person
Full name
Tamara Pîrvu
Contact phone
---
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
80 000 MDL
The minimum downward of the price
320 MDL
Date of last modifications
6 Mar 2019 14:28
ID
af4f3924446941d2b635f4dcfc355b72
List of positions
1)
Title
Servicii de deservire a tehnicii de calcul CPV: 50800000-3 - Miscellaneous repair and maintenance services
Delivery address: 2012, MD, mun. Chisinau, mun.Chişinău, str. Bucureşti nr. 53
Delivery period: 11 Mar 2019 8:00 - 31 Dec 2019 17:00
Quantity: 1650
Unit of measurement: service unit
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
Caiet de sarcini.pdf Caiet de sarcini.pdf
26.02.19 16:47
Anunț de participare.pdf Anunț de participare.pdf
26.02.19 16:48
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Date:
27 Feb 2019, 09:54
Question's name:
Intervenții
Question:
Buna ziua! Spuneți, vă rog, Interventii (1650) – înseamnă ora sau vizită, sau apel? Dacă vizită, atunci câte ore? Pentru servere numărul Interventii este nelimitat? Vă mulțumesc anticipat pentru răspunsul D-ră!
Answer (27 Feb 2019, 10:49):
Bună ziua. Interventii (1650) – înseamnă vizite. De câte ore este necesat pentru repararea defecțiunii apărute. Pentru servere - nelimitat 24/24, 7 zile în săptămână.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications