Status Cancelled
Estimated value without VAT 26 666,67 MDL
Period of clarifications: 6.02.19 14:02 - 7.02.19 17:00
Submission of proposals: 8.02.19 15:01 - 10.02.19 15:01

Supplier technical support:

(+373) 79999801

1. La încărcarea cartuşului va fi schimbat şi cipul cu resursa minim 20 000 copii.
2. Prestatorul se obligă de a efectua regenerarea cartuşului cu schimbarea următoarelor elemente (originale): Cleaning Blade, Doctor Blade, Magnetic Roller, OPC, PCR, CIP cu resursa de copii minim 50 000;
3. Prestatorul se obligă să sosească la chemare în termen de o oră şi să execute lucrările necesare în termen de maxim 8 ore, cu prezentarea foii test şi actului de predare-primire;
4. Prestatorul se obligă de a returna piesele înlocuite.
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Din greseala am executat doua loturi, insa trebuia pozitii
Date of cancellation
6 Feb 2019, 14:06
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, Moldova, Republic of, mun. Chisinau, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
The contact person
Full name
Mariana Ciobanu
Contact phone
---
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
26 666,67 MDL
Date of last modifications
6 Feb 2019 14:06
ID
b35f7c6e01af4271beeb3fe0fce6e06b
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
tmp9277.pdf tmp9277.pdf
Bidding Documents
6.02.19 14:02
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications