Public procurement
10036354
Status Cancelled
Estimated value without VAT
90 000 MDL
Period of clarifications:
4.02.19 16:26 - 6.02.19 16:23
Submission of proposals:
6.02.19 16:23 - 9.02.19 16:24
Auction start date:
11 Feb 2019 15:19
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Servicii de reparare (regenerare), reîncărcare și întreținere a cărtușelor pentru imprimante și xerox.
Information about the cancellation
The reason of cancellation
SRL ”Aurmilion”
Se respinge oferta prezentată de către SRL ”Aurmilion” din următoarele motive:
- potrivit p.9 al cerințelor tehnice la deservirea cartușelor se solicită prezentarea de către ofertanți a documentelor ce confirmă accesul la personalul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a obiectului contractului (ingineri, curieri suficienți pentru eficacitatea lucrărilor efectuate), se vor anexa acte confirmative, care lipsește - ceea ce nu corespunde cerințelor solicitate.
SRL ”Smart Print”
Se respinge oferta prezentată de către SRL ”Smart Print” din următoarele motive:
- potrivit p.9 al cerințelor tehnice la deservirea cartușelor se solicită prezentarea de către ofertanți a documentelor ce confirmă accesul la personalul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a obiectului contractului (ingineri, curieri suficienți pentru eficacitatea lucrărilor efectuate), se vor anexa acte confirmative, care lipsește - ceea ce nu corespunde cerințelor solicitate.
Se respinge oferta prezentată de către SRL ”Aurmilion” din următoarele motive:
- potrivit p.9 al cerințelor tehnice la deservirea cartușelor se solicită prezentarea de către ofertanți a documentelor ce confirmă accesul la personalul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a obiectului contractului (ingineri, curieri suficienți pentru eficacitatea lucrărilor efectuate), se vor anexa acte confirmative, care lipsește - ceea ce nu corespunde cerințelor solicitate.
SRL ”Smart Print”
Se respinge oferta prezentată de către SRL ”Smart Print” din următoarele motive:
- potrivit p.9 al cerințelor tehnice la deservirea cartușelor se solicită prezentarea de către ofertanți a documentelor ce confirmă accesul la personalul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a obiectului contractului (ingineri, curieri suficienți pentru eficacitatea lucrărilor efectuate), se vor anexa acte confirmative, care lipsește - ceea ce nu corespunde cerințelor solicitate.
Date of cancellation
19 Feb 2019, 16:19
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2023, Moldova, Chisinau, Ciocana, str.Varnița, 22
Web site
The contact person
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
90 000 MDL
The minimum downward of the price
2 700 MDL
Date of last modifications
19 Feb 2019 16:19
ID
d39822acfbfa4d63a9e9902a5e89661d
Identifier
List of positions
1)
Title
Servicii de reparare (regenerare), reîncărcare și întreținere a cărtușelor pentru imprimante și xerox.
CPV: 50313000-2 - Maintenance and repair of reprographic machinery
Delivery address: MD 2023, MD, mun. Chisinau, Ciocana, str.Varnița, 22
Delivery period: 11 Feb 2019 16:25 - 31 Dec 2019 16:26
Delivery address: MD 2023, MD, mun. Chisinau, Ciocana, str.Varnița, 22
Delivery period: 11 Feb 2019 16:25 - 31 Dec 2019 16:26
Quantity: 14
Unit of measurement: piece
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
Caiet de sarcini RREPARATIA SI INCARCAREA CARTUSELOR 2019.semnat.pdf
Caiet de sarcini RREPARATIA SI INCARCAREA CARTUSELOR 2019.semnat.pdf
Technical Specifications
4.02.19 16:26
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK