Status Complete
Estimated value without VAT 30 000 MDL
  • Winner: Smart Business Applications
  • Cost: 27 900 MDL
  • Saved: 7.00 %
  • Of participants: 2
Period of clarifications: 15.01.19 15:17 - 16.01.19 16:00
Submission of proposals: 16.01.19 16:00 - 18.01.19 16:00
Auction start date: 21 Jan 2019 11:42

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de asistență și suport tehnic pentru sistemul informațional ELO
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, Moldova, Republic of, mun. Chisinau, mun.Chişinău, str.Vlaicu Pârcălab 46
Web site
The contact person
Full name
TATIANA MARIN
Contact phone
---
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
30 000 MDL
The minimum downward of the price
300 MDL
Date of last modifications
25 Jan 2019 12:10
ID
cd098a058d56457496641044d1e15176
List of positions
1)
Title
Servicii de asistență și suport tehnic pentru sistemul informațional ELO CPV: 72200000-7 - Software programming and consultancy services
Delivery address: MD-2012, MD, mun. Chisinau, mun.Chişinău, str.Vlaicu Pârcălab 46
Delivery period: 15 Jan 2019 15:07 - 31 Dec 2019 15:07
Quantity: 12
Unit of measurement: month
Documents of the procurement procedure
Participants list
Qualification
1
Participant(s) name(s):

Smart Business Applications

Tender completed
Normalized price: 27 900 MDL
Status: Winner
Servicii de asistență și suport tehnic pentru sistemul informațional ELO
Au prezentat cel mai mic preț pentru serviciile solicitate care, corespund cerințelor.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Auction
1
Participant(s) name(s): Smart Business Applications
Normalized price: 27 900 MDL
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s): I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.
Normalized price: 28 000 MDL
Documents provided with the proposal
Contract
View contract
The history of the auction
View auction
Date:
16 Jan 2019, 11:39
Question's name:
Clarificari asupra cerintelor tehnice solicitate in caietul de sarcini
Question:
Rog sa ne ajutati cu urmatoarele intrebari de clarificare in baza caruia vom putea veni cu o oferta de pret cat mai corecta: 1. Ce versiune de licente sunt instalate in cadrul institutiei si care sunt tipul acestora? WEB sau de tip aplicatie (Java)? 2. A fost achizitionat suportul pentru ultimii ani de la producator oficial “ELO Digital”? Daca da, putem primi certificatul de licenta? 3. Este necesar ca ofertantul sa aiba personae certificate pe solutia ELO si daca este necesar prezentarea acestor certificate in cadrul ofertei de pret? 4. Autorizarea oficiala de Partener Autorizat de la Producator este necesara de prezentat? 5. Rog sa specificati care sunt modulele existente (ex. Registratura, contracte, HR) in cadrul institutiei pentru care se cere suport si mentenanta pentru anul 2019? 6. Rog sa specificati ce aveti in vedere prin dezvoltari si ajustari specificate in pct. 1 in cadrul caietului de sarcini? Este necesar de a dezvolta si configura aditional alte functionalitati? Daca da, ati putea spune care sunt acestea? In baza lor putem estima efortul de munca si oferta de pret. Va multumim.
Answer (16 Jan 2019, 15:06):
1. În cadrul institutiei este instalată versiunea ELO Proffesional 2011, client de acces Windows numar de utilizatori -40. 2.Mentenanta a fost achizitionată de la partener oficial pană în anul 2014. 3.Este necesar ca ofertantul sa aiba persoane certificate pe solutia ELO. 4.Nu este necesar de prezentat Autorizarea oficială de Partener Autorizat de la Producator. 5.Module existente: modulul documente intrare-ieșire modulul documente interne citație registrul radiodifuzorilor 6. Punctul 1 se referă la buna functionare a sitemului. Vă multumim.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications