Public procurement
Low value procedure
open
Dulap pentru proceduri
Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
4 166 MDL
Period of clarifications:
3.12.18 11:05 - 6.12.18 10:00
Submission of proposals:
6.12.18 11:00 - 10.12.18 12:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Dulap de tip vitrina pentru instrumente si medicamente, baza dulapului să fie confectionata din inox, iar restul dulapului să fie confectionat din metal vopsit în câmp electrostatic. In partea superioara - 2 usi de sticla, care să fie prevazute cu încuietoare si 3 rafturi ajustabile pe înaltime, iar in partea de jos - 2 usi metalice prevazute cu încuietoare.
Dimensiuni:
Înălțimea-175cm;
Adâncimea-40cm;
Lățimea-96cm.
Dimensiuni:
Înălțimea-175cm;
Adâncimea-40cm;
Lățimea-96cm.
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6301, Republica Moldova, Leova, or.Leova, Șoseaua Cahulului 13
Web site
---
The contact person
Purchase data
Estimated value (without VAT)
4 166 MDL
The minimum downward of the price
41,66 MDL
Date of last modifications
10 Dec 2018 12:03
ID
d58ba31f971846ada2388aa34d74513b
Identifier
MD-2018-12-03-000096-1
List of positions
1)
Title
Achiziţie scaune de birou
CPV: 39100000-3 - Furniture
Delivery address: MD-6301, Republica Moldova, Leova, or.Leova, Șoseaua Cahulului 13
Delivery period: 24 Dec 2018 9:00 - 24 Dec 2018 9:00
Delivery address: MD-6301, Republica Moldova, Leova, or.Leova, Șoseaua Cahulului 13
Delivery period: 24 Dec 2018 9:00 - 24 Dec 2018 9:00
Quantity: 3
Unit of measurement: bucăți
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK