Status Cancelled
Estimated value without VAT 79 900 MDL
Period of clarifications: 7.11.18 15:20 - 9.11.18 15:43
Submission of proposals: 9.11.18 15:43 - 12.11.18 15:04
Auction start date: 13 Nov 2018 15:44

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Ajustarea functionalitatilor SIA Piata Fortei de Munca in conformitate cu prevederile Legii privind promovarea ocupării forţei de muncă şi asigurarea de şomaj, nr.105 din 14 iunie 2018 la compartimentul de stabilire a dreptului si de plata a ajutorului de somaj
Information about the cancellation
The reason of cancellation
1. lipsa doncurentei
Date of cancellation
12 Nov 2018, 16:17
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, Republica Moldova, Chisinau, Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 1
The contact person
Full name
Camerzan Andrei
Contact phone
---
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
79 900 MDL
The minimum downward of the price
1 000 MDL
Date of last modifications
12 Nov 2018 16:17
ID
81c20cb89e0a4d20a570c9b3ce88f64c
List of positions
1)
Title
Servicii de ajustare a SIA Piata Fortei de Munca CPV: 72212000-4 - Programming services of application software
Delivery address: MD-2009, MD, Chisinau, Chișinău, str. Vasile Alecsandri,1
Delivery period: 12 Nov 2018 15:09 - 14 Dec 2018 15:10
Quantity: 1
Unit of measurement: lot [unit of procurement]
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
Date:
7 Nov 2018, 17:07
Question's name:
Clarificari pe domeniul tehnic
Question:
1. Exista preferinte pentru utilizarea anumitor platforme de dezvoltare (Java, .NET etc)? 2. Ce tip de servicii web vor fi utilizate SOAP / REST? 3. Exista careva api public a sistemelor ce trebuie interconectate sau serviciile web create vor utiliza datele direct din baza de date? 4. Solicitam documentatie tehnica mai detaliata despre serviciile web solicitate. 5. Solicitam documentatie tehnica mai detaliata despre SIA Piata Fortei de Munca. 6. Solicitam documentatie tehnica mai detaliata despre SIA CNAS Multumim anticipat
Answer (7 Nov 2018, 18:39):
1. Java, este necesara ajustarea codului sursa intern. 2. SOAP 3. Interconectarea prin MConnect 4. 5. 6. Ambele SIA sunt detinute de operatori de date cu caracter personal. 4. web-servicul nr.1 Se transmit datele de evidenta ale somerului si datele din deciziile respective ale ANOFM. web serviciul nr.2 Se extrag datele din deciziile structurilor CNAS privind calcularea perioadei si sumei de acordare lunare a ajutorului de somaj. 5. SIA PFM: baza centrala de date MY SQL, limbaj de elaborare Java, conexiuni securizate cu fiecare agentie teritoriala. 6. SIA CNAS - datele sunt extrase in baza conexiunii prin MConnect.
Date:
8 Nov 2018, 10:42
Question's name:
Clarificare raspuns nr.1
Question:
Va rog sa detaliati serviciile de ajustare a codului sursa intern si anume care sunt ajustarile necesare de facut? Multumesc
Answer (8 Nov 2018, 14:07):
Ajustarea codului intern se refera in special la p.3 si p.4 din sarcina tehnica.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications