Status Cancelled
Estimated value without VAT 87 500 MDL
Period of clarifications: 23.10.18 16:06 - 29.10.18 10:00
Submission of proposals: 29.10.18 10:00 - 31.10.18 16:05
Auction start date: 1 Nov 2018 13:07

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Mobilier
Information about the cancellation
The reason of cancellation
După recepționarea ofertelor s-a constatat că în caietul de sarcini, pentru unele poziții, nu au fost indicate corect cantitățile. Din acest motiv, grupul de lucru decide de a anula procedura de achiziție conform legii 131/15, art. 67 (1) autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică în cazul în care pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective. Urmează să fie inițiată o nouă procedură de achiziție, cu revizuirea cantităților.
Date of cancellation
2 Nov 2018, 15:21
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2062, Republica Moldova, Chisinau, Chișinău , Burebista, 93
The contact person
Full name
Corina Cebuc
Contact phone
---
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
87 500 MDL
The minimum downward of the price
500 MDL
Date of last modifications
2 Nov 2018 15:21
ID
349eeaea7abe4d0e9a5c7824d8193e66
List of positions
1)
Title
Mobilier CPV: 39100000-3 - Furniture
Delivery address: 2062, MD, Chisinau, Chișinău , Burebista, 93
Delivery period: 5 Nov 2018 16:06 - 31 Dec 2018 16:06
Quantity: 1
Unit of measurement: piece
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
caiet de sarcini, mobilier.pdf caiet de sarcini, mobilier.pdf
Technical Specifications
24.10.18 10:41
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications