1
Enquiry period
with
27.07.2018 14:15
to 31.07.2018 12:00
to 31.07.2018 12:00
2
Bidding period
with
31.07.2018 12:00
to 03.08.2018 12:00
to 03.08.2018 12:00
3
Auction
with
06.08.2018 11:38
to 06.08.2018 11:59
to 06.08.2018 11:59
4
Qualification
5
Bids have been evaluated
Status Qualification
Estimated value without VAT
22 500 MDL
Period of clarifications:
27.07.18 14:15 - 31.07.18 12:00
Submission of proposals:
31.07.18 12:00 - 3.08.18 12:00
Auction start date:
6 Aug 2018 11:38
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Qualification
Fotolii de birou - 10 buc. Material carcasă cromat. Baza cu roţi. Material tapiţerie – piele artificială. Cotire. Mecanism de reglare cu fixare în poziţie verticală. Reglarea înălţimii scaunului. Mecanism de înclinare. Asigurarea rigidităţii de legănare.
Înălţimea (mm) - 1280.
Lăţimea (mm) - 520.
Adâncime (mm) - 770.
Culoarea - negru.
Evaluarea ofertelor şi cerinţele corespunzătoare:
Evaluarea va fi efectuată după criteriul: cel mai mic preţ/cea mai înaltă calitate şi corespunderea tuturor cerinţelor înaintate (cu prezentarea actelor solicitate, anexate la ofertă):
I. Bunurile nominalizate trebuie sa fie însoţite de:
I.1. Certificatul de conformitate (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
I.2. Declaraţie de garanţie în vederea asigurării calităţii bunurilor , întocmită de ofertant;
1.3. Mostre/ Poze pentru fiecare poziţie de bunuri specificate.
II. Livrarea:
II.1. Livrarea se va efectua la sediul Beneficiarului, la Pretura sectorului Râşcani.
II.2. Livrarea se va efectua la solicitarea Beneficiarului, în baza facturii fiscale şi a contractului contrasemnat.
III. Date despre Ofertant
III.1. Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
III.2. Notificarea privind iniţierea activităţii de comerţ/ autorizaţia de funcţionare (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
III. 3. Certificat privind lipsa datoriilor faţă de buget.
Înălţimea (mm) - 1280.
Lăţimea (mm) - 520.
Adâncime (mm) - 770.
Culoarea - negru.
Evaluarea ofertelor şi cerinţele corespunzătoare:
Evaluarea va fi efectuată după criteriul: cel mai mic preţ/cea mai înaltă calitate şi corespunderea tuturor cerinţelor înaintate (cu prezentarea actelor solicitate, anexate la ofertă):
I. Bunurile nominalizate trebuie sa fie însoţite de:
I.1. Certificatul de conformitate (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
I.2. Declaraţie de garanţie în vederea asigurării calităţii bunurilor , întocmită de ofertant;
1.3. Mostre/ Poze pentru fiecare poziţie de bunuri specificate.
II. Livrarea:
II.1. Livrarea se va efectua la sediul Beneficiarului, la Pretura sectorului Râşcani.
II.2. Livrarea se va efectua la solicitarea Beneficiarului, în baza facturii fiscale şi a contractului contrasemnat.
III. Date despre Ofertant
III.1. Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
III.2. Notificarea privind iniţierea activităţii de comerţ/ autorizaţia de funcţionare (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
III. 3. Certificat privind lipsa datoriilor faţă de buget.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2068, Republica Moldova, Chisinau, mun. Chișinău, str. Kiev, 3
Web site
The contact person
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
22 500 MDL
The minimum downward of the price
450 MDL
Date of last modifications
6 Aug 2018 11:59
ID
a7d26a86966e40b28b10c123ab3e73e9
Identifier
List of positions
1)
Title
Fotolii de birou
CPV: 39113100-8 - Armchairs
Delivery address: MD-2068, MD, Chisinau, mun. Chișinău, str. Kiev, 3
Delivery period: 8 Aug 2018 14:15 - 11 Aug 2018 14:15
Delivery address: MD-2068, MD, Chisinau, mun. Chișinău, str. Kiev, 3
Delivery period: 8 Aug 2018 14:15 - 11 Aug 2018 14:15
Quantity: 10
Unit of measurement: piece
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
Solicitare fotolii de birou 1.pdf
Solicitare fotolii de birou 1.pdf
Bidding Documents
27.07.18 14:15
Solicitare fotolii de birou 2.pdf
Solicitare fotolii de birou 2.pdf
Bidding Documents
27.07.18 14:15
Participants list
Qualification
Auction
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK