Public procurement
10000670
Status Cancelled
Estimated value without VAT
15 000 MDL
Period of clarifications:
21.02.18 12:25 - 23.02.18 13:00
Submission of proposals:
23.02.18 13:00 - 27.02.18 11:00
Auction start date:
28 Feb 2018 14:16
Supplier technical support:
(+373) 79999801
prezentarea specialistului la necesitate
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Nu au fost incluse în solicitare - serviciile de instruire în programa 1C a personalului.
Date of cancellation
28 Feb 2018, 9:25
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3100, Republica Moldova, Balti, Bălţi, str.Ivano Franco 44
Web site
The contact person
Full name
Centrul de Plasament Temporar şi Reabilitare pentru Copii Bălţi Centrul de Plasament Temporar şi Reabilitare pentru Copii Bălţi
Contact phone
---
E-mail
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
15 000 MDL
The minimum downward of the price
150 MDL
Date of last modifications
28 Feb 2018 09:25
ID
67883b46df2b4bacbb38ce3ae314c709
Identifier
List of positions
1)
Title
Sistemul Informaţional Integrat de Evidenţă Contabilă în Autorităţile Publice bazat pe platform “1C” (inclusiv instalarea )
CPV: 30000000-9 - Office and computing machinery, equipment and supplies except furniture and software packages
Delivery address: MD-3100, MD, Balti, Bălţi, str.Ivano Franco 44
Delivery period: 1 Mar 2018 8:00 - 31 Dec 2018 17:00
Delivery address: MD-3100, MD, Balti, Bălţi, str.Ivano Franco 44
Delivery period: 1 Mar 2018 8:00 - 31 Dec 2018 17:00
Quantity: 5
Unit of measurement: piece
2)
Title
Sistemul Informaţional Integrat de Evidenţă Contabilă în Autorităţile Publice bazat pe platform “1C” (mentinerea)
CPV: 30000000-9 - Office and computing machinery, equipment and supplies except furniture and software packages
Delivery address: MD-3100, MD, Balti, Bălţi, str.Ivano Franco 44
Delivery period: 1 Mar 2018 8:00 - 31 Dec 2018 17:00
Delivery address: MD-3100, MD, Balti, Bălţi, str.Ivano Franco 44
Delivery period: 1 Mar 2018 8:00 - 31 Dec 2018 17:00
Quantity: 10
Unit of measurement: month
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Document's name
MSIGN
Date:
21 Feb 2018, 20:14
Question's name:
Utilizatori
Question:
1.Cite persoane va utiliza sistemul?
2. Utilizatorii sunt cunoscători de program 1C?
3. Va fi necesar instruirea lor?
4. Eventual daca trebuie de instruit utilizatorii, atunci aceste cheltuieli trebuie incluse in serviciile de implementare sau aceste servicii sunt parte a altui contract.
Answer (22 Feb 2018, 08:51):
Buna ziua!!!
1.Sistemul va fi utilizat de 3 persoane.
2.Utilizatorii nu cunosc programa 1C.
3.Da, va fi necesara instruirea acestor persoane.
4.Pentru serviciile de instruire va fi încheiat un contract separat.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK