Status Cancelled
Estimated value without VAT 300 000 MDL
Period of clarifications: 15.02.18 15:17 - 19.02.18 17:00
Submission of proposals: 19.02.18 17:00 - 21.02.18 17:00
Auction start date: 22 Feb 2018 15:33

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Detalii cu privire la cerinţele de calificare, termenul și adresele de livrare, precum și criteriul de apreciere vezi în atașament.

Persoana de contact Mândrescu Eugeniu: 022-265-735, 079-912-054
Information about the cancellation
The reason of cancellation
efectuarea procedurii off-line
Date of cancellation
22 Mar 2018, 17:01
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2068, Republica Moldova, Chisinau, Chisinău, bd.Moscova 15/7
The contact person
Full name
MANDRESCU EUGENIU
Contact phone
---
Purchase data
Type of procedure
Low value procedure
Estimated value (without VAT)
300 000 MDL
The minimum downward of the price
6 000 MDL
Date of last modifications
22 Mar 2018 17:01
ID
467e46fd59e74d94903b2e84ef4ba9cb
List of positions
1)
Title
livrare la cerere - săptămânal cu facturare lunară, achitarea lunară în baza tabelului/raportului de distribuție și factura agregată CPV: 30192000-1 - Office supplies
Delivery address: MD 2068, MD, Chisinau, Chisinău, bd.Moscova 15/7
Delivery period: 1 Mar 2018 10:00 - 28 Feb 2019 17:00
Quantity: 12
Unit of measurement: month
Documents of the procurement procedure
The history of the auction
View auction
Date:
16 Feb 2018, 14:03
Question's name:
pozitia 10,15,28
Question:
Pozitia 10 binder, de care sa punem (ce marime) ? Pozitia 15 capse, de care si câte? Poziția 28 / 29 file (1000 si 600 de seturi sau buc.) ?
Answer (16 Feb 2018, 16:10):
Buna ziua! Specificarea tehnică deplină puteti gasi in atasament (col.5 din tabel). Vreau sa accentuiez ca Lista poate fi modificată pe parcursul anului atât cantitativ cât și sortimentul (este indicativă).
Unfortunately, questions can be asked only during the "Enquiry period" period.
Clarifications